rapparee_1 Menyn på Östergatan i morgon: Chipotlepasta med kyckling + sallad + nybakat bröd 100 spänn/ pers (veg alternativ finns) Stor bärs 70 kr Vin 70 kr Bubbel 70 kr Alkoholfritt 25 kr Tack Alexi och Östergatan för det här supererbjudandet!
Tompo22 rapparee_1 Fan va gytt. Kommer definitivt och deltar i festligheterna, även om jag inte kan hänga med till Mjällby!
rapparee_1 Uppdatering!! På grund av det fina vädret kör vi Bar 1930 med hela uteserveringen!😀 Tar 200 pers!! Blir vi ännu fler så öppnas även Östergatan upp. Skål! Mot 3 poäng😀
DeppigPojk Nu var sista platsen uppbokad tydligen, var ute för sent😬 Någon som har en extra bussbiljett de vill sälja samt matchbiljett om det också skulle behöva bli av med den?
Jockeluring KennyPowers Vill du ha sällskap av likasinnad hänger jag på Pizzeria Golf, t-banan till Mörby C.
KennyPowers Jockeluring Kul! Är på besök i stan så fick kompromissa och landa typ på John scotts och hoppas de kan visa! @EF Bromma kör ni något?
Calle01 Lucke Min gissning är att Ask petas, att Suhonen flyttar ner ett snäpp och att antingen Ljung eller Noah S går in. Förmodligen Ljung.