Ekström Zingo Nej. Men att det ska finnas någon form av smidighet att kunna ge dispens i såna här fall. Men men. Fördelen är ju att ingen kan gnälla. Jag tror att Växjö DFF fick starta sitt U-lag i div 4 pga elitstatus på A-lag.
Ekström cj9808 Div 4 var lägsta damserien när DFF startade sitt U-lag Nja förr året (2025) var väl första året de hade ett U-lag i seriesystemet? De spelade då i division 4.
Labila Kabila "vinna cupen, vinna cupen" Sandsbro, Norra och BK i gruppspelsfasen https://www.smalandsfotbollen.se/rs/tabell-och-resultat/toyota-cup-dam-grp-11/132095/ https://www.smp.se/sport/bara-derbyn-nar-osters-damer-spelar-cup/
PeterHansen Lucksmith Anfallare båda två. Kan bli första gången två syskon bildar anfallsduo i ett Öster-A-lag sedan bröderna Henningsson startade på topp i cupen mot AIK 2010.
Labila Kabila Prestera! Snart en kvart gammal nyhet!?! ,,:!;:!;;;;;;:; https://ostersif.se/nyhet/wilma-gruce-klar-for-osters-if