JockeJ Boka nu så vi kan skicka mer än 1 buss 👍🏽 nu ska vi hjälpas åt att sjunga Öster kvar i Allsvenskan.
Bollen81 51 bokade till Borås. Lite mer än en vecka kvar till match. Kan buss två och tre också fyllas? Viktigt match!
Lilldalus En vecka till matchstart, 60 anmälda. På tisdag morgon bestämmer vi antal bussar, in och boka.
Ingemar Kalle Dahl Hoppas verkligen att det är fråga om en petning och, Gud förbjude, inte en skada som ställer Suhonen utanför matchtruppen.
Lucksmith Är det några som tänker mötas upp i Borås innan match? Kommer österut med mäktiga buss 100 från Göteborg
sebbe Tjena Jag beställd Elfsborg buss resan men har inte fått nån mail bekräftelse kommer det vara nåt problem när jag ska på bussen, jag har betalnings bevis men inte fått nåt mail?
xonitex Nämndes i arpö att Anssi klev av en träning i veckan krasslig. Någon som sett träningarna, var han med igår?
antzzo Nu ska det avgöras. Poäng behövs på söndag. Elfsborg har INGET att spela för. Nu behöver vi sätta tonen från minut 1. Samma jävla pressspel som mot HBK. Skjut för helvete!! Inlägg!! Mata!!
Bollen81 Väldigt bra känsla inför söndagens match - hoppas verkligen på en fin avslutning av serien 🙂