Det pågår en ganska intressant kampanj bland Norrköpingsfansen där man skänker early-bird-rabatten till ståplats till en fond som i sin tur delar ut ståplatskort till de med sämre ekonomi för att fylla sin sektion. Nu är ju vår early-bird-kampanj slut men skulle inte Öster kunna nappa på om vi samlar ihop lite pengar och sen administrera ut lite ståplatskort?
Jag vet att man helst med sådana här förslag ska ordna det själv, men det har jag inte tid med. Däremot villig att skänka pengar till ett sådant här initiativ. Ni rutinerade, är det görbart och finns ens ett sådant behov?