somsolen Zingo Håller med, känns som ett lån för att blidka tränarens önskemål precis som ABW är vårt önskemål.
Zingo somsolen Kändes som att när man insåg att ABW inte var riktigt på så blev det Burakovski istället. Men jag kan ha fel och Adam joinar också. Men då blir det... jättekonstigt som det ser ut nu.
Ols ZWEMPA Man kan invända att alla värvningar har ett inslag av en risk. Dvs i någon mån en chansning. Men istället för att skriva ett avtal på två till tre år, typ JVP, så kan man säga tack o hej till till en spelare när lånet avslutats. Ett lån kan också innebära en möjlighet att få en spelare till laget som man annars inte hade haft råd att värva. Typ Burakovski. Om han blir en flopp eller inte återstår att se men det är en spelare som Öster inte hade haft råd att värva.
somsolen Zingo OM ABW kommer in så hoppas jag att han får en fri roll på mitten som han hade under några underbara matcher i mitten av 2024
Ols Zingo Jag tror att det snarare var tvärtom. ABW tvekade eller nobbade Öster därför att han fått reda på att Burakovski var på gång. Och att han nog skulle bli andravalet på den positionen.
Kalle Dahl Mycket spännande detta, träningsmatcher mot Sarpsborg och maif är svårvärderade. Jag undrar hur vi formerar mittfältet om Folsson saknas. Noah som tia står inte på min önskelista. Ask framför Hannes och MC?
PeterHansen Kalle Dahl Folsson och Dolsson är sparsamma småländska namnlösningar om man inte vill skriva Filip eller Dennis för att det känns för mycket som att det är någon i kompisgänget.
Jockeluring Hammarby-Brage kl 19 ikväll inför 30.000 åskådare. 1-1 vore mumma. Jag tillhör nämligen den icke mätbara minoritet i detta forum som tycker att Öster ska försöka vinna cupen, ❤️💙
naren Jockeluring Håller med, bli en vinnare är en viktig färdighet och hantverk. Prestation i all ära, tabellen visar resultat. Prestation behöver vi mäta och utveckla långsiktigt men kan aldrig vara viktigare än det kortsiktiga resultatet...