Jag har varnat för ÖSK hela tiden i år. Blir inte alls förvånad om de kan vara med i toppen av SE om de får en bra start och farbror Holmberg håller ihop.
Man pratar om matchen med två ansikten, men jag tycker det var en ganska hafsig och slarvig match där vi ändå har lite mer fyndighet och spetskompetens. Det borde avgjorts till vår fördel ett flertal gånger långt innan slutsekunderna - en hel del givna mål som Uddenäs missar idag i kombo med på tok för enkla försvarsmisstag som ger Klitte den enda jävla anledningen han behöver att förstöra ytterligare en av många fotbollsmatcher som han dömer.
Alla verkar skälla på Uddenäs, men han är ju där iallafall. Tillfälligheter bakom att han inte gör 1-2 mål idag. Ask blir viktig. "Small Musa" blir bra att ha i slutskedet av matcherna. Den spelare som just nu har mest att bevisa för mig är Filip Olsson. Än så länge så är han en direkt besvikelse för mig. Men jag hoppas att han hittar rätt och att jag har fel. Sen undrar även jag om MC var med idag. Märkligt blek, långt ifrån ÖSK-spelarna i andra halvlek.