Vikash Det bara måste göras plats för Mujanic i startelvan till nästa match. Sån bollkänsla har ingen i Öster haft sedan Bojanic sprang runt i page.
Slangen @jores sa: Mycket bra byten av Velic! Ja, lite av en coachrevansch idag efter några tveksamma matcher. Helt rätt att spela Pavic när Silverholt försvann och mycket bra byten. Möjligen att man kunde tagit ut Hauken lite tidigare.
Jockeluring Men vad var det med serieledarna när de låg under med 1-0. Försökte de hålla siffrorna nere? Fanns ju inget driv framåt alls?
Pelle @Jockeluring sa: Men vad var det med serieledarna när de låg under med 1-0. Försökte de hålla siffrorna nere? Fanns ju inget driv framåt alls? Möter ett bättre lag idag.
Slangen @Jockeluring sa: Men vad var det med serieledarna när de låg under med 1-0. Försökte de hålla siffrorna nere? Fanns ju inget driv framåt alls? Nej, är verkligen inte imponerad av hajpade Värnamo. Har inte sett mycket av dem i år, men med den nivån de visar idag är det svårt att förstå hur de kan ligga så bra till. Ska man vara ärlig är ju rätt överlägsna över 90 minuter och borde i ärlighetens namn gjort ett par mål till.
Anders Jättebra match idag. Gäller att hålla i det nu. Kusu är ju en kanonspelare på den här nivån. Pavic gör bästa matchen på länge.
Vikash FAN SÅ SKÖNT DETTA ÄR! Tre poäng borta mot Falkenberg i nästa också, så kanske man till och med kan börja andas med magen igen.
Jockeluring PS2. Kan nån förklara för mig vilken vits det är med klimatförändringarna om inte hela Värnamo hamnar under vatten? Permanent.
Lutavallen ÖSTER VANN NU BLIR DET CHAMPAGNE! Jag vill bada i champagne, min vän På resan genom gryningen, (ooh) Jag vill leva la dolce vita, (ooh) Ja, jag vill leva la dolce vita, (ooh) Ge mig glitter och glamour Här där verkligheten bor Dolce vita mon amour