Oldtimern Det blir inte lättare o slå Värnamo, tragiskt att vi hamnat här, nu gick öis förbi vann sin bortamatch. Vi ska nog vara glada om vi klarar kvalplats Fortsätter vi förlora borta o spela oavgjort hemma blir vi sisst o de snart
Anders Borde blivit klar seger idag med alla chanser. Öster är ju mycket bättre i andra. Jagvetifanvaddethärträbenslagethållerpåmed. Sluta göm er i straffområdet och sparka in bollhelvetet i mål!
Valance @Oldtimern sa: Det blir inte lättare o slå Värnamo, tragiskt att vi hamnat här, nu gick öis förbi vann sin bortamatch. Vi ska nog vara glada om vi klarar kvalplats Fortsätter vi förlora borta o spela oavgjort hemma blir vi sisst o de snart I den här takten så är det bara en tidsfråga innan vi är sist i serien igen, precis som 2019
fåtöljsupporter a.k.a. fr @Slangen sa: Men varför spelar inte Mujanic?? Det är ju helt obegripligt efter inhoppet senast. För att vi har en tränare som saknar känsla och famlar i mörkret.
Manne Mortensen kanske måste vila eller åtminstone inte spela 90? Han ser helt slut ut. Dock, hans targetspel väldigt fint i åtminstone 70 minuter. Lima med några fina intentioner i andra. Kantspelet bättre idag med 4-4-2 men Isak gör tyvärr ingen vidare insats.
junior Bara målskillnad från kval nu.. vi kan inte vänta på att det ska lossna längre. Jag har ångest.
Bissan Återigen. Vi spelar bra. Vi är klart bättre än motståndarna. Vi skapar tillräckligt med chanser för i vart fall 3 mål framåt med någorlunda normal utdelning. Detta kommer vända.
Pelle @junior sa: Bara målskillnad från kval nu.. vi kan inte vänta på att det ska lossna längre. Jag har ångest. En poäng före är vi väl?
junior @Pelle sa: @junior sa: Bara målskillnad från kval nu.. vi kan inte vänta på att det ska lossna längre. Jag har ångest. En poäng före är vi väl? Det är vi, jag hade inte uppdaterad tabell.. men ångesten består!
Tompa Ber om ursäkt att jag klagar på Rochester. Hade dock varit kul att veta hans statistik jfr med andra innermittfältare. Löpta meter, antal maxlöpningar, offensiva pass, bakåtpass???? Tror jag ska se om matchen och jämföra med t ex Kusu.
Valance @Bissan sa: Återigen. Vi spelar bra. Vi är klart bättre än motståndarna. Vi skapar tillräckligt med chanser för i vart fall 3 mål framåt med någorlunda normal utdelning. Detta kommer vända. Men herregud för fan slutar med dessa eviga floskler match efter match, VI GÖR INGA JÄVLA MÅL OCH DÅ VINNER MAN INGA MATCHER