Nyfiken på vad som hänt med Öster Futsal. Hittar dem varken på svenskfotboll (där det finns med t ex landslaget i futsal) eller på Östers hemsida. Har Öster gått ut med att satsningen är nedlagd (och isåfall när) eller har de någon egen hemsida i skymundan?