@fåtöljsupporter a.k.a. fr sa:
@Ingemar sa:
@Knugen sa:
@jojolaget sa:
@Greger sa:
Varför har man skickat över Isak på vänster sida efter en stark debut till höger?
Stack i ögonen på Velic
Man får inte vara för bra! /Velic
…och till vänster har vi i stället……? Någon annan?
Lätt för oss framför skärmen (på läktaren var vi ju inte välkomna) att ha åsikter. Den av alla oss som allra mest ville ha tre poäng var säkerligen Velic och hans rödblåa hjärta klappar kanske hårdast av alla för klubben.
Det var inte Denis som sköt över, brände straff och frilägen eller hade tvål i handskarna.
Forumvänner, får jag be om lite mer saklighet i den kritik vi just nu känner att vi behöver uttrycka!
Vänta nu lite. Då antar jag att tränaren inte har del i när allt rullar rätt väg, stolpe in, studsar som går vår väg m.m.
Tränaren bär ansvaret för hur laget presterar, inklusive misstagen som begås. Tränaren bär också ansvaret för den obefintliga matchcoachningen som sker match efter match. Speciellt idag efter utvisning och missad straff i slutet av första, i pausen där hade det behövts förändring. Både för att vi var en mer men också för att plocka bort tankarna på den missade straffen.
Ingen ska ha frikort från kritik bara för att hans hjärta klappar för öster.
Jag utgår från att Denis mfl i tränarstaben peppade på grabbarna i paus, INTE drog fram sågen, höjde rösten eller använde nån form av aggresivt kroppsspråk, efter den fina halvleken som trots allt presterades.
Att man lyckades blåsa bort en fortsättning på den prestationen är ett mysterium, spelarna borde sitta och skaka av adrenalin för att få komma ut på planen igen och döda matchen. Men, som sagt, nånting blåste bort det...