Hansen @Jockeluring sa: Bytet annonserades efter 80.36. De bröt sidlinjen efter 80.57. Vidhåller: illa räknat :p . Okej då såg jag fel - viktigt att det blir rätt det här :bleepbloop: Jores får helt enkelt skärpa sig
Jockeluring @Hansen sa: @Jockeluring sa: Bytet annonserades efter 80.36. De bröt sidlinjen efter 80.57. Vidhåller: illa räknat :p . Okej då såg jag fel - viktigt att det blir rätt det här :bleep Jores får helt enkelt skärpa sig
Kullabella En match vi borde ha vunnit, men ändå Inge enorm katastrof. Tror att vi kan vara med och kriga om det hela vägen in i slutet. Kan bli en riktig nagelbitare hela vägen in i slutet.
Pelle Vi är ett bättre lag än ÖSK. Borde verkligen vinna, men vi slösar bort för mycket av matchen där inget händer.
gyros Det blir svårt med det tränarteamet märklig startelva på hemmaplan, var finns taktiken, kul att Stulic får stå men ska vi vara med ska Nilsson in. Alltid ÖIF
Söder Otroligt många felpass i första. Stulic måste tyvärr petas efter detta. Dansken på vänsterkanten hur fan tänkte han där?
Valance Öster-Supportrars livscykel: 1. Pessimistisk inför den nya säsongen. 2. Öster börjar vinna. 3. Supportrar får upp hoppet. 4. Östers resultat börjar att svaja. 5. Supportrar bli oroliga. 6. Öster faller på mållinjen. 7. Repeat.
gyros Det måste väl vara mer än mig som ser att tränarna ej håller måttet för att fixa minst en kvalplats, jag är så ........ Alltid ÖIF
Oldtimern Håller helt med, bedrövlug lagutagn8ng, trots bara mittfältare så vannörebro mittfältet , våga sattsa frammåt
Valance @gyros sa: Det måste väl vara mer än mig som ser att tränarna ej håller måttet för att fixa minst en kvalplats, jag är så ........ Alltid ÖIF Sparka tränarna och ta in José Mourinho och Pep Guardiola
Old Chap Omgångens vinnare BP. Alla de övriga i kampen om de två kvarvarande platserna kryssade. Öster slarvade bort så många bra lägen på slutet. Isak Magnusson en överambitiös säkerhetsrisk? Tror Mathias Nilsson är tillbaka i målet nästa match.
Jockeluring @gyros sa: Det måste väl vara mer än mig som ser att tränarna ej håller måttet för att fixa minst en kvalplats, jag är så ........ Alltid ÖIF Nja, men Tufa tycks leta efter det optimala. Det är ju inte same-same match för match.