Labila Kabila Coach Denis snackade med Karl-Gunnar inför matchen, får hoppas på han kunde dela med dig av någon visdom
jojolaget @jores sa: Inte många passningar inom laget innan vi tappar boll. Fruktansvärt dåligt. Sen förstår jag inte varför alla anfall skall gå via backlinjen, kontringar upp till halva anfallsplanhalvan och sen vända hem igen.. Fegaste fotboll jag sett.
KAX Varför slår vi inte in bollen i straffområdet?? Vi har jättemånga bra möjligheter men väljer oftast att spela runt eller hem..
KAX AFC är så svaga så om Öster hade lite skärpa och en någorlunda normal offensiv borde vi vinna denna match med fem mål..
VV-Oppnasitt84 Som vanligt, lågt stående mittfält, inga djupledslöpningar från offensiva spelare. Tur att AFC inte är något vidare.
ÖIF135 Tycker det sett ok ut, Varmanen bästa högermittfältaren jag sett i Öster denna säsong (Calle är vänster).
ubie67 Denna match har vi o skall def ta 3p med mer beslutsamhet i andra. Lite oro innan pausvilan bara, finns nåra luriga spelare i AFC helt klart, men hoppas vi vågar att spela ut o sätta press högt så tar vi denna....