2-2-1
AFC hemma
Värnamo borta
J-Södra hemma
Akropolis borta
Trelleborg hemma
Vi måste utveckla spelalternativen högre upp i plan. Jag skulle önska att vi vill och vågar vända upp med boll i mitten av plan ibland. Jag vill se en flygande finländare sättas i spel mot en ytter som tvingas vända och kampa mot Tatu. Jag vill se Stenberg nonchalant vicka bort första pressen och med liten marginal spela upp på Rochester som tar med boll sida och vänder upp.. Jag vill se Calle få bollen i fart, vika in från kant och lägga stickare på djupledslöpande forward som chippar mål, eller avsluta själv lågt i bortre. Jag vill se Silver trippa omkring med bollen vid sina fotknölar för att plötsligt vända upp och tajma ett bra inlägg på en flygande dansk. Jag vill se ivriga inhopp av ystra junisar och jag vill säga tack för den här tiden till några spelare som har sin framtid någon annanstans. Om det fysiska tempot inte är högt, så måste åtminstone tempot på tanke och passningar vara det.
Vi måste framförallt minimera förlusterna. Allt ovan är tyvärr underordnat att inte förlora. Att inte släppa in sketmål och ha otur med domslut etcetera. Det kan gå. Och det är spelar och ledargruppen som ska göra det.
3 p hemma mot AFC är en bra början.