@Villenyblom sa:
@Vikash sa:
Om jag fick bestämma skulle vi ge upp den här 3-5-2-formationen. Tycker inte den är nära att ge något utan vi blir, som risken alltid är, mest bara baktunga. Och vårt främsta problem har inte varit defensiven i 4-4-2 heller.
Och in med Stulic vafan.
Vi spelade ut Vasa och raderade seriens farligaste duo sett till xg. Absolut bästa elvan sett till spelare som är tillgängliga idag. Bara för man gör mål mot TFF u17 så ska man starta helt plötsligt? Teo och Alen ska göra minst inhopp varje match men passar inte riktigt i 352, möjligen Teo isf. Tatu har vart bra en match innan man fick se prov på ett väldigt lågt självförtroende och fotbollsiq (tyvärr). Att Stulic är bänkad mot en inlånad junis från en storklubb är dock en piss i ansiktet
Ville min vän, är detta ett svar till mig verkligen? Jag har inte sagt att man ska starta för att man gör mål mot TFF u17 eller ens på Real Madrid. Jag har inte ens pratat om vilka som ska starta (förutom Stulic). Jag har bara sagt att 3-5-2 inte är grejen för oss, i mina ögon.
Att vi spelade ut Vasalund kan jag för övrigt inte instämma i. Vi hade mycket god kontroll i väldigt stora delar av matchen men skapade inte mycket alls. Baktungt som sagt.