@Villenyblom sa:
@Petter Bengtsson sa:
@Villenyblom sa:
@Petter Bengtsson sa:
@Villenyblom sa:
@Oldtimern sa:
Westermark har väl fått en hel del chanser utan o direkt visa framfötterna tyvärr
Hela 86 minuter
Jag tycker att han just därför är svårbedömd. Han kommer in på slutet och springer mycket. Uppenbarligen är han ganska löpstark, men så mycket annat har jag inte sett i hans spel. Kan bero på att han har fått lite speltid och dåliga bollar att jobba med. Vad händer om han spelar från start? Det borde han få göra morgon.
Han är inte jättebra men han bidrar mer än vad Keene gör och det kan ingen säga emot
Kan ingen säga emot?! Jo, det går alldeles utmärkt. Jag tycker att Keene bidrar med mycket, även om han inte gör så många mål. JW är mer ett oprövat kort.
Då får du gärna säga vad han bidrar med rent fotbollsmässigt förutom att vinna frisparkar (som han liger på - iår)
Han vinner närkamper, irriterar motståndarna, springer de extra metrarna och får de yngre i laget att slita lite till. Ettrig brittisk spelstil. Ett och annat mål gör han också. Egenskaper som behövs i de flesta Superettan-klubbar.
JW är mer en utpräglad kontringsspelare. Passar kanske bäst i ett tillbakapressat lag.