jojolaget @Labila Kabila sa: Straff som inte blir straff, känns det igen? Direktiv från domsrkåren att vi minsann inte ska få något gratis pga den missade straffen senast? Nästan ännu mer solklar än Mortensens.
Jockeluring @Söder sa: Misstag match efter match av de usla domarna i superettan. Förbundet måste göra nåt. Typ ta fram plånboken och anställa fler heltidsdomare. Han som dömer nu får väl kaffekupong och dunk i ryggen, typ.
jojolaget Hur korrupta är domarna egentligen? Varningen på JW, allvarligt!? Kan vi lika gärna lägga ner presspel om det ska varnas för knuff som kommer lite sent
Tompa JW övertänd. Blir snart rött om han inte hiar sig. Jag kollar via fiber och digitalbox. Måste vara fel hos tv-bolaget då.
VV-Oppnasitt84 Bättre fart idag men för lite folk inne i boxen när vi väl kommit runt på kanten. Givetvis borde vi haft en straff med oss i första ändå, helt absurd domarmiss.
Jockeluring @Tompa sa: JW övertänd. Blir snart rött om han inte hiar sig. Jag kollar via fiber och digitalbox. Måste vara fel hos tv-bolaget då. Också orolig för JW.
McA Ser ut som tidigare matcher... inget övertygande spel. Är det mållöst efter 70 min så kan det sluta hur som helst enligt klassisk Superettanmodell...
ÖIF135 Calle är bäst idag. Tycker att ingen gör bort sig direkt. Vi borde haft straff och Pavic borde gjort mål. Eftersom att vi gjort samtliga mål i andra halvlek denna säsongen så vinner vi snart.