Old Chap @EF-JKPG sa: Kan de inte va så att man vill ha westerbergs huvudspel idag då? Just på de fasta… Vill Tufa ha bra huvudspel på de fasta då ska Mattis in i laget.
Calle01 Elgh resonerar i livechatten att ABW förmodligen hade fortsatt på topp om Bonnah och Isak hade varit tillgängliga. Ligger nog mycket i det.
McA Jag har svårt för domare Magnus Lindgren sen hans nochiga beteende när Mortensen höll på att tappa synen på ena ögat utan åtgärd...
VV-Oppnasitt84 @CrobyJr sa: Bara min sändning som är ca 5 minuter efter matchen? Enligt Elgens liverapportering började matchen 19:06.
CrobyJr @jores sa: @CrobyJr sa: Bara min sändning som är ca 5 minuter efter matchen? Enligt Elgens liverapportering började matchen 19:06. Snyggt, det stämmer!
Nisses Blir det lite gnäll igen…. Riktigt dålig sändning, man får ju inte överblick om dom har kameran så nära plan :/
Pelle Vi verkar ha stora problem med oklippt och ovattnad långsam plan. Tycker vi borde kunna lira mer
BKBiceps Skövde är ett riktigt brötargäng(att man betalar för att se denna skit?) Gillar dock att öster spelar enkelt och skickar långt till en början. Istället för att ge Skövde bollhall högt upp och inkast långt in på östers planhalva.
Plantagenparkeringen Stulic har börjat nervigt. Bra med ABW på topp. Hade gärna sett Drott inne idag, hans typ av match istället för Kusu.