jojolaget @KAX sa: Varför slå ballonghörnor när deras keeper plockat alla höjdbollar? Precis vad jag satt och tänkte, Blazevic äger sitt luftrum, ta bort den möjligheten då.
Wallberg @Söder sa: Viss klasskillnad på målvakterna. Han är några år för ung. Målvakter som slår igenom i den åldern växer inte på träd. Inte på andra positioner heller men framförallt inte målvakt
jojolaget @Slangen sa: Varför slutade vi spela första 20 i andra halvlek? Är det inte mer en effekt av Sundsvalls taktik justering. De har blivit mer effektiva i sin press och bollvinst..
Slangen Ridå. Riktigt svagt idag. Sundsvall skapar typ inte en enda målchans i spelet och gör ändå två mål.
Hansen Man kan ju inte påstå att vi haft marginalerna med oss de senaste två tisdagarna. Bara att jobba på. Lördagsmatch härnäst och Teo måste ju få starta nu.
ÖIF135 Just nu så är jag nöjd om vi spelar i superettan nästa år. Vinner vi nästa match tror jag på allsvenskan igen.
Bissan Helt jämn match. Spelmässigt har vi inget att skämmas för. Men två möjliga straffar för Öster som missades. Ett offsidemål för Sundsvall. Och sen ett mål de Rochester ska ha frispark innan.
per gustafsson @xonitex sa: Glad om vi klarar oss kvar Nu får vi lugna oss lite. Så illa är det inte. Superettan är tuff och det lär svänga fler gånger. Fy fan vad en saknar att inte vara på plats, speciellt vid förlust.
EF-JKPG Jämn match, sur förlust - Engqvist är de positiva jag tar med Träna in en ny hörnvariant istället för snöiga plockbollar vore ju nått...