@Villenyblom sa:
@xonitex sa:
@Villenyblom sa:
@ÖIF135 sa:
Just nu känns den här säsongen skit. Finns positiva saker såklart men nu ska jag vara negativ så att jag inte behöver vara det på ett tag. Vill bara redogöra vad som känns dåligt med den här säsongen:
• Stolpe ut, idag var vi bättre laget men vann ändå inte
• Lagets trygga punkt och en av de bästa spelarna skadad hela säsongen, en spelare som räddar flera poäng
• Ett stjärnförvärv med 0 minuter hittils
• Vi möter HIF nästa match och flera av lagen som är nära oss har enklare matcher och lär ta poäng
• Att Petrovic ersattes med en spelare som hittils inte visat tillräckligt
* Är man det bättre laget mot Sundsvall så är det tillräckligt bra, resten är bara slump
Låter som Järdler nästan B)
Det är sanningen. Finns ingen strategi eller matchplan att va "effektiv" för det är inte ens dem bästa lagen på planeten. Allt handlar om att skapa chanser och sen är det upp till spelarens förmåga att sätta dem.
Effektivitet handlar om klass. Men tycker vi har det på denna nivån. Bekymret kvarstår ändå att vi skapar lite för få målchanser och har ett ganska trubbigt anfallsspel där innermittfältet är för statiskt och spelartyper som inte bryter mönster eller slå den där vertikala avgörande passningen. Dessutom målvakt skadad som räddat poäng åt oss tidigare. Vet inte vad jag hymlar om. Absolut olyckligt med felaktigt mål idag. Men ändock inte bra nog för att vara nära vinna matchen,