Slangen Det är inte lätt att vara inlånad. Efter sex hållna nollor når Nilsson inte ens upp till en trea ens före poängavdrag.
ÖIF135 @xonitex sa: Det är inte ovanligt att en del tänker mer med hjärtat än hjärnan Lite väl tydligt på de flesta omröstningarna, tyvärr
Slangen @Kalle Dahl sa: @Slangen sa: Nu går det att rösta på VSK-matchen: Nicogol är inte med. Fan, miss av mig! @zingo, vad göra?
Zingo @Slangen sa: @Kalle Dahl sa: @Slangen sa: Nu går det att rösta på VSK-matchen: Nicogol är inte med. Fan, miss av mig! @zingo, vad göra? Jag har funderat lite och det enda är nog att ta bort matchen och lägga upp den igen. Alla röster försvinner då och mäste läggas upp igen. Ska titta på det i helgen.
Slangen @Zingo sa: @Slangen sa: @Kalle Dahl sa: @Slangen sa: Nu går det att rösta på VSK-matchen: Nicogol är inte med. Fan, miss av mig! @zingo, vad göra? Jag har funderat lite och det enda är nog att ta bort matchen och lägga upp den igen. Alla röster försvinner då och mäste läggas upp igen. Ska titta på det i helgen. Eller bara se mellan fingrarna. Lär väl i praktiken inte påverka slutresultatet?
Lindstig Nicogol har 2,55 i snitt och får o 0.05 i avdrag. Han lär ju inte vinna ändå. Låt det vara den här gången. Svårt att minnas vilka som var kassa och vilka som var superkassa om man ska rösta igen. ????
Slangen Nu går det att rösta på Värnamo-matchen. Förhoppningsvis finns alla spelare med den här gången... https://www.eastfront.se/trophy-matches/