Hansen Otroligt tyst från Öishåll kring när man ska öppna verksamheten igen när det nu blott är 9 dygn till avspark mot Öster. Senaste jag hittade är ett par dagar gammalt och låst. Någon som har GP? https://www.gp.se/sport/fotboll/dane-ivarsson-om-corona-i-öis-trupp-inför-superettan-1.43885870
Szabo De skulle hålla stängt till torsdag (igår) och då göra nya tester. Så kommer väl mer klara besked snart får man anta.
Hansen @Szabo sa: De skulle hålla stängt till torsdag (igår) och då göra nya tester. Så kommer väl mer klara besked snart får man anta. Ja just det. Det var det uttalandet som någon Öissupporter tolkade som att de sjuka ska testas igen och är de friska då är alla tillbaka. Jag tolkar det som att alla testas och att ännu fler kan hunnit bli smittade. (Vilket vi inte ska hoppas.)
Labila Kabila @Hansen sa: Ett citat: Känner du någon stress över att detta händer så nära premiären, Dane? – Det är tråkigt – men jag känner ingen stress. Jag har sagt hela tiden att jag ska göra detta långsiktigt och då pratar vi år. Nu pratar vi tre dagars paus. Det är inte mycket i sammanhanget.
Hansen @Labila Kabila sa: @Hansen sa: Ett citat: Känner du någon stress över att detta händer så nära premiären, Dane? – Det är tråkigt – men jag känner ingen stress. Jag har sagt hela tiden att jag ska göra detta långsiktigt och då pratar vi år. Nu pratar vi tre dagars paus. Det är inte mycket i sammanhanget. Tack! Tre dagars paus låter optimistiskt.
xonitex Brenner är duktig men känns som han passar mer i kontringssepelet, är inte alltid vän med bollen så jag ser hellre mer bollvårdande spelare där. Sen tror jag nog inte Blomman spelar i premiären.
KAX @xonitex sa: Sen tror jag nog inte Blomman spelar i premiären. Han stärkte inte sina aktier i dagens match. Blir troligtvis Månza och Stenberg.
Berra @KAX sa: @xonitex sa: Sen tror jag nog inte Blomman spelar i premiären. Han stärkte inte sina aktier i dagens match. Blir troligtvis Månza och Stenberg. Jag vet att Örnen sett svag ut under försäsongen. Men måste tänka långsiktigt här. Tjänstefel o spela Måns över Örnblom.
Berra @xonitex sa: Brenner är duktig men känns som han passar mer i kontringssepelet, är inte alltid vän med bollen så jag ser hellre mer bollvårdande spelare där. Sen tror jag nog inte Blomman spelar i premiären. Kanske men tycker tyvärr inte Pavic längre är en startspelare.
ÖIF135 @xonitex sa: Brenner är duktig men känns som han passar mer i kontringssepelet, är inte alltid vän med bollen så jag ser hellre mer bollvårdande spelare där. Sen tror jag nog inte Blomman spelar i premiären. Det talar nästan mer för Astvald. Duktig med bollen men springer alldeles för lite.
Slangen @ÖIF135 sa: @xonitex sa: Brenner är duktig men känns som han passar mer i kontringssepelet, är inte alltid vän med bollen så jag ser hellre mer bollvårdande spelare där. Sen tror jag nog inte Blomman spelar i premiären. Det talar nästan mer för Astvald. Duktig med bollen men springer alldeles för lite. Zahiren bör inte vara långt bakom.
ÖIF135 @Slangen sa: @ÖIF135 sa: @xonitex sa: Brenner är duktig men känns som han passar mer i kontringssepelet, är inte alltid vän med bollen så jag ser hellre mer bollvårdande spelare där. Sen tror jag nog inte Blomman spelar i premiären. Det talar nästan mer för Astvald. Duktig med bollen men springer alldeles för lite. Zahiren bör inte vara långt bakom. Det hoppas jag!
Plantagenparkeringen @Berra sa: Följande 11 vill jag se: Mehic Tatu Örnen Stenberg Silver Brenner MRS Drott Calle J Nico Keene Tycker varken Drott eller Örnen bör starta. Annars är det nog i nuläget vår bästa 11a.
Front Tror man får se mehic,berg,drott,pavic som startspelare nästa helg och stulle,örnblom,hauksson,toris som utmanare. Tror också inte någon ur första gänget kommer petas utan mer få ”spela sig ur elvan”
Slangen @Front sa: Tror man får se mehic,berg,drott,pavic som startspelare nästa helg och stulle,örnblom,hauksson,toris som utmanare. Tror också inte någon ur första gänget kommer petas utan mer få ”spela sig ur elvan” Möjligen att Hauksson startar, om har sett vass ut på träning. Men utifrån matcherna bör Drott starta bredvid Rochester.
WittonAlbion Hauksson måste starta och Pavic får lämna elvan; Pavic ser jag som inhoppare den här säsongen. Tror också både Teo och Emil snabbt kommer utmana om startplatser :+1:
ÖIF135 Jag hade spelat Calle på vänster och Astvald på höger. Calle som iallafall springer kan få skära in och så kan Astvald stå där ute och måtta inlägg.
WittonAlbion Astvald duger inte i nuvarande form för startelvan. Han behöver några veckor till i full träning eller om det är motivationen som tryter. Han har spelat alldeles för lojt i det fåtal träningsmatcher han fått visa upp sig :anguished:
Oldtimern Varför splittrar man på mittbacksparet från förra året, känns som tränaren inte varit nöjd eftersom de väl ibte fått spela ihop i år mest varit den nye killen som alternerat med Måns o blomman, är det dåliga uppspel som ligger bakom, vi hade ju problem med de förra året,