Fin arbetsseger det här! Precis vad vi behöver för att påminna oss om vad som krävs för att ta poäng i den här jävla serien. Jag kör lite spelarkritik bara för att jag är så glad :)
Mehic: Nån konstighet, men stod där han skulle när han skulle det.
Varmanen: Ny favorit incoming! Vi har en högerback med lite speed och klurighet.
Berg: Lite mellanmjölk idag.
Örnblom: Inga direkta fel vad jag kunde se.
Stenberg: En vänsterfotad mittback, yes! Som jag längtat
Silverholt: Nu får han fan ta mig ta och lugna ner sig, fortsätter det så här tappar vi honom i sommar.
Pavic: Lite mellanmjölk idag.
Rochester: Inte hans bästa match om vi ska vara ärliga. Men hög lägstanivå.
Drott: Snöblandat regn och en Drott som det ångar om = stackars ÖISare som stod i vägen. Har tagit den ökade konkurrensen på bästa sätt.
Calle: Brukar jag muttra lite om, men idag var han rent djävulskt bra. Men min kritik kvarstår ändå, han sätter lite för lite av det han skapar. Men å andra sidan, hade han satt mer hade han inte spelat i Öster.
Mortensen: Klassmål utöver en heroisk kämpainsats. Så jävla viktig(t). Utan det där målet hade vi börjat rabbla domedagsteorier + resonerat kring en Järdlersäsong.
Keene: Borde kanske fått ut lite mer, men det är ju det där att han och Mortensen trivs så bra ihop.
Och så en bonus kör vi väl lite huvudtränarkritik:
Denis: Helt rätt startelva, helt rätt byten, helt rätt ödmjuk inställning till uppgiften.
LH0">https://www.youtube.com/watch?v=ahGxiSVLH0