Hansen @Manne sa: Med risk för att jinxa; när hade vi senast en hattrick-skytt? Är det PPA? Dragan. Hösten 2019.
Villenyblom Byt för helvete. Tappar intensitet likadant som mot AFC. Noll press och slår igenom mittfältet som ingenting. Hårtork till den som tar en jävla onödig frispark till
Manne @Hansen sa: @Manne sa: Med risk för att jinxa; när hade vi senast en hattrick-skytt? Är det PPA? Dragan. Hösten 2019. Just det, Super-Dragan!
EF-JKPG @Hansen sa: Passa på att avgöra nu innan de gör 3-2. (Vad lätt jag får det att låta.) Men varför behöver vi alltid 5 chanser för 1mål å motståndarna är så jävla effektiva??
Hansen Kul när Marc kommer in och bara pekar i mitten: ”här lirar jag”. Lite som Zlatan till Källström: ”du kan spela högerback”. Men vem är högerback då? Edit: Isak.
Villenyblom Spelar Rochester ytter så är det ju fel när vi har Zahiro som slutar med 50% fler löpmeter än vad han kommer ta p åen kvart
Villenyblom @Hansen sa: Kul när Marc kommer in och bara pekar i mitten: ”här lirar jag”. Lite som Zlatan till Källström: ”du kan spela högerback”. Men vem är högerback då? Edit: Isak. Var ordinarie som högerwingback under 2019