Hansen @Wallberg sa: Varför passar ingen in Hansen? Jag har fastnat på det där med soccer och att landet inte är känt för fotboll. Får inte ihop det. Kan inte vara någon av våra kamerunier. Men bör vara engelskspråkigt land om man säger soccer.
Hansen @Wallberg sa: Hur många Soccer spelare har vi haft? Jag kan inte hitta att Atiba Hutchinson eller Tyler Hughes ska ha debuterat så tidigt så därför räknade jag bort dem men då får jag väl gissa på Tyler då. För Atiba spelade ju inte bara i U20-landslaget. Men det gjorde ju inte Tyler alls så jag tar tillbaka den gissningen. Nej, jag ger mig.
Hansen @Wallberg sa: Ser ni inte skogen för alla träden? Det är någon fakta som inte stämmer, tror jag. ;) Därför får du inte rätt svar.
Hansen @Wallberg sa: Det är Tyler. Tack, då har man lärt sig något nytt. Men luddigt då att Wikipedia inte nämner hans u-landskamper utan bara beachfotbollslandskamper: Hughes">https://en.m.wikipedia.org/wiki/TylerHughes Eftersom vi gissade så uselt kan du väl ställa en till svårare fråga så någon kan gissa rätt på rätt sätt? :)
Wallberg Möjligtvis att någon liten fakta snuddat på sanningen eller varit oriktig. Motbevisa mig gärna.
Hansen @Wallberg sa: Möjligtvis att någon liten fakta snuddat på sanningen eller varit oriktig. Motbevisa mig gärna. Egentligen inte men eftersom jag inte fann U20-landskamper på Tyler googlade jag inte John Hughes ordentligt. Bra quiz!
Wallberg Ok. Då blir det lättare. Vilken före detta Österspelare föddes 1984 och väger (vägde) ungefär 78 kg?
Hansen @Wallberg sa: @Hansen sa: Tomas Petry Rätt. Välkommen med nästa fråga. Okej, kör en sista för idag. Melodifestivalerna 1995 och 1998 vanns av låtar skrivna av en låtskrivare som även var med och producerade en Österlåt. Vilken Österlåt?
Hansen @Wallberg sa: Håkan Almqvist är den gemensamma nämnaren. Kan inte koppla det till Öster dock. Du är på rätt spår. Textförfattaren (som vi alla känner till) till låten som sökes är inte Håkan som dock i sin tur fanns med vid produktionen.