Slangen Mehic Henningsson , Mattis, Stenberg, Silverholt Pavic, Engqvist, Drott, Astvald Nicogol, Alexandersson Typ så, om Månz och Päroncalle fortsatt är borta?
Hansen Rimlig elva. Tyckte det mumlades något av Dan om att Silverholt skulle varit mittback idag men när Månz blev sjuk så fick Örnblom spela istället och Silverholt tog högerbacken. Kanske spelar Silverholt mittback med Mattis, Stenberg vilas och Nordström turas om med någon yngling (typ Eklund) om vänsterbacken?
Slangen @Hansen sa: Rimlig elva. Tyckte det mumlades något av Dan om att Silverholt skulle varit mittback idag men när Månz blev sjuk så fick Örnblom spela istället och Silverholt tog högerbacken. Kanske spelar Silverholt mittback med Mattis, Stenberg vilas och Nordström turas om med någon yngling (typ Eklund) om vänsterbacken? Missade det. Låter spontant konstigt att även Silverholt ska spelas in som mittback, är ju redan rätt trångt där.
Hansen @Slangen sa: @Hansen sa: Rimlig elva. Tyckte det mumlades något av Dan om att Silverholt skulle varit mittback idag men när Månz blev sjuk så fick Örnblom spela istället och Silverholt tog högerbacken. Kanske spelar Silverholt mittback med Mattis, Stenberg vilas och Nordström turas om med någon yngling (typ Eklund) om vänsterbacken? Missade det. Låter spontant konstigt att även Silverholt ska spelas in som mittback, är ju redan rätt trångt där. Håller med och kan absolut ha hört fel. Men kan ju mer vara att man ville spara på Örnblom idag inför tisdag eftersom Mattis väl var småskadad. Men mitt resonemang faller ju iofs på att det var Berg som skulle varit mittback så det går ändå inte ihop det där.
Labila Kabila @Slangen sa: Typ så, om Månz och Päroncalle fortsatt är borta? Calle siktar på att vara i spel till K*F
Hansen Det är väl lika bra att redan nu fastslå att matchen börjar både 17:00, 17:30, 18:00, 19:00 och 19:30 så att infon stämmer i alla kanaler. Hoppas på en av de senare tiderna så man kan se den på MinBoll efter jobbet.
Slangen Störigt. Men bättre att det kommer nu än när säsongen är igång iallafall. Kanske förklarar varför en del spelare var lite sega mot Värnamo
Labila Kabila https://www.minboll.se/sport/sjukdomar-tvingar-oster-att-stanga-ner-verksamheten-8c9a1810/
Hansen Nedstängningen gäller till tisdag står det, menar de bara till imorgon verkar det kanske futtigt om de inte ens hinner få provsvar.
EF-JKPG @Hansen sa: Nedstängningen gäller till tisdag står det, menar de bara till imorgon verkar det kanske futtigt om de inte ens hinner få provsvar. Dem har väl snabbtester så dem får svar ganska omgående... och tar nytt beslut då? Handlar nog mer om att dem ska genomföra testerna på ett säkert sätt på alla spelarna
KAX Konstaterade fall av covid19 i truppen; https://www.minboll.se/sport/konstaterad-covid-19-i-osters-a-trupp-1f3d0785/
Zingo En stilla önskan främst i min roll som forumskribent och inte som moderator: Kan vi likt den här matchen även ställa in ofoget med att skriva ut alla förkortningar för lagnamnen i matchtrådar? Poängen är liksom bevisad.
Hansen @Zingo sa: En stilla önskan främst i min roll som forumskribent och inte som moderator: Kan vi likt den här matchen även ställa in ofoget med att skriva ut alla förkortningar för lagnamnen i matchtrådar? Poängen är liksom bevisad. Alla har olika barnslig grad i sin humor (Varanteatern skulle gillat det här ofoget) men från mig får du i alla fall ett löfte om att sluta skoja med en språkpolis genom att vara superspråkpolis tillbaka gång på gång. :)
Zingo Första gången skrattade jag t o m till lite. Tjugonde gången kunde jag inte hålla mig längre ;)