Då ska Öster News ha landat hos de allra flesta av årets och förra årets betalande medlemmar! Kan vara några exemplar som ligger i limbo på lådan. Stort tack till redaktionen för ett sedvanligt gediget arbete! Ni är fantastiska! ÖN är inte allas "cup of tea", men detta nummer tycker jag ändå hade något för alla åldrar och smaker.. Att ett tryckt fanzine landar i lådan är vi nog nästan ensamma om idag. Det tål att tänkas på.
Om du inte fått ditt nummer, eller önskar ta del av gamla nummer; hör av dig till mig på: medlem@eastfront.se
Alltid bättre att höra av sig, då kan jag åtgärda eventuella malörer!