Villenyblom @xonitex sa: Tannus måste ha ett gött liv. Glider runt på hemmafester och diverse uteserveringar och restauranger i Helsingborg och Växjö och spelar nån match ibland i U21 medan lönen trillar in. Skämt åsido. Men känns som helt onödigt sätt att kasta bort sin fotbollskarriär på och inte minst ganska oansvarigt i dessa tider. Gå vidare. Han har vart i Velics frysbox sen dag 1 så jag klandrar inte han. Han fick spela vänsterback och Henningsson innermittfältare som är hans naturliga position
Old Chap @Trollmand sa: Både Dragan och Johannesson gjorde tvåsiffrigt antal mål i superettan flertalet säsonger (en säsong i Öster) så det hade ju inte varit dumt. Säger inget om hur många chanser som brändes dock. Johannesson hade gjort mer än dubbelt så många mål om han lyckats sätta åtminstone vart tredje friläge.
Drillo @Villenyblom sa: @xonitex sa: Tannus måste ha ett gött liv. Glider runt på hemmafester och diverse uteserveringar och restauranger i Helsingborg och Växjö och spelar nån match ibland i U21 medan lönen trillar in. Skämt åsido. Men känns som helt onödigt sätt att kasta bort sin fotbollskarriär på och inte minst ganska oansvarigt i dessa tider. Gå vidare. Han har vart i Velics frysbox sen dag 1 så jag klandrar inte han. Han fick spela vänsterback och Henningsson innermittfältare som är hans naturliga position Så hur har hans agent agerat då?
Villenyblom @Drillo sa: @Villenyblom sa: @xonitex sa: Tannus måste ha ett gött liv. Glider runt på hemmafester och diverse uteserveringar och restauranger i Helsingborg och Växjö och spelar nån match ibland i U21 medan lönen trillar in. Skämt åsido. Men känns som helt onödigt sätt att kasta bort sin fotbollskarriär på och inte minst ganska oansvarigt i dessa tider. Gå vidare. Han har vart i Velics frysbox sen dag 1 så jag klandrar inte han. Han fick spela vänsterback och Henningsson innermittfältare som är hans naturliga position Så hur har hans agent agerat då? Vet inte vem det är men förmodligen inte särskilt mycket
Vikash @xonitex sa: Tannus måste ha ett gött liv. Glider runt på hemmafester och diverse uteserveringar och restauranger i Helsingborg och Växjö och spelar nån match ibland i U21 medan lönen trillar in. Skämt åsido. Men känns som helt onödigt sätt att kasta bort sin fotbollskarriär på och inte minst ganska oansvarigt i dessa tider. Gå vidare. Det låter ungefär som mitt liv om man byter Helsingborg och Växjö mot Stockholm och någon u21-match då och då mot att någon gång ibland lyckas formulera ett mejl. Det är ingen dans på rosor vill jag säga!
Villenyblom Velic verkar ha bytt mobboffer Stulic Tatu Eklund Henningsson Tannus Zahiro Hauk Engqvist Pavic U21-Kungen Teo Bänk: Asfalt, Gustafson, Berg,
Greger @Villenyblom sa: Velic verkar ha bytt mobboffer Stulic Tatu Eklund Engqvist Henningsson Zahiro Hauk Tannus Pavic U21-Kungen Teo Bänk: Asfalt, Gustafson, Berg, Tannus Mångsidig man denne Tannus. På uteservering i Helsingborg och på restaurang i Växjö. På plan och på bänk. :)
VV-Oppnasitt84 @Villenyblom sa: 1-0 U21-Kungen assisterad av tatu Kungen gör mål igen mot 17-åringar. In i startelvan i a-laget på direkten!
xonitex @Villenyblom sa: Velic verkar ha bytt mobboffer Stulic Tatu Eklund Henningsson Tannus Zahiro Hauk Engqvist Pavic U21-Kungen Teo Bänk: Asfalt, Gustafson, Berg, Vem är mobboffer. Har inte så högt Öster IQ att jag listar ut det