VV-Oppnasitt84 @Platini sa: Att inte ens göra jobbet i den här matchen är riktigt illa. Riktigt illa. En riktigt bedrövlig match. Jag är riktigt besviken på de flesta spelarna. Silverholt gjorde en godkänd insats i första.
Tompa Sundsvall bytte fyra spelare i ett byte med 12 min kvar. En 16-åring, en 18-åring och en 20-åring. Då ledde man med 3-2. Nu leder de med 5-2. 16-årige Johan Bengtsson gjorde 5-2.
Oldtimern Riktigt dåligt visar att vi behöver byta ut en hel del spelare , har vi superettans sämsta anfall , känns så
penseln Jag skäms för östers vägnar,hoppas samtliga spelare ber om ursäkt.Detta var det sämsta jag sett.div6 klass.
Platini @McA sa: Var köper man en genomsnittlig burk med vandrande pinnar numera? :) Fråga någon av killarna i startelvan.
Szabo Både Velic och spelarna checkade ut för ett bra tag sedan. Ingen har visat att man tror eller ens hoppas på Allsvenskan. Spelarna har låtit loja i olika intervjuer och vi har dessutom redan värvat för Superettan. Mycket märkligt och tråkigt.
Tompa Olycklig formsvacka i slutet av säsongen. Sex poäng senaste fem matcherna. Lite nöjdhet har nog smugit sig in i truppen. Nya tag till nästa år. Och tänk att slippa fjolårsångesten.
jon @Szabo sa: Både Velic och spelarna checkade ut för ett bra tag sedan. Ingen har visat att man tror eller ens hoppas på Allsvenskan. Spelarna har låtit loja i olika intervjuer och vi har dessutom redan värvat för Superettan. Mycket märkligt och tråkigt. Reagerade på att ingen av spelarna trodde på det i intervjuerna i radio1930,
Berra Känns som vi har en bra start elva. Men byter vi ut 1 till 2 spelare blir vi märkbart sämre. Extra tydligt på de offensiva positionerna. Menmen nu gjorde dagens förlust inte så mycket. Hoppas vi får se lite ynglingar i nästa match
Lindstig Bra gjort av Öster att komma fyra! Men varför sitter Silka på bänken??? Vem av de yngre spelarna som helst hade jag hellre haft där. Skäms Öster!!!
Oldtimern Det är. Väldigt oroande, varför släpper man inte ans i en sådan här match fram ungdomar inte konstigt att de två största talangerna lämnar de märkte kanske att de inte skulle få Nån.chans o få speltid.
Labila Kabila @Wallberg sa: Kan undra om spelarna har koll på halvtidsresultatet i Jönköping. Står det på tavlan? Nej, inget matchur eller resultattavla i första. Rasse kollade i halvtid, enligt coach Denis.
Labila Kabila Denis om matchen: Som helhet är det klart vi inte är nöjda. Vi är oerhört besvikna på matchens utgång. Jag hade hoppats på mer, jag tycker vi startar matchen hyfsat och hade vi förvaltat något av våra lägen i början av matchen så hade den sett annorlunda ut men idag är vi inte tillräckligt bra. https://ostersif.se/a/forlust-i-arets-sista-hemmamatch
Peter_Hansen @Labila Kabila sa: @Wallberg sa: Kan undra om spelarna har koll på halvtidsresultatet i Jönköping. Står det på tavlan? Nej, inget matchur eller resultattavla i första. Rasse kollade i halvtid, enligt coach Denis. Text-TV på i Tommy Svenssons Lounge.