Ryltan Nu växlar vi upp! Likt en schizofren dåre pendlar man från mörker till framtidstro, nu jävlar tar vi det här, 4-0 efter 90 min.
Ruuben Bättre i andra halvan. Gäller att fortsätta i andra halvlek. Dalkurd har ju faktiskt haft ett par fina möjligheter, så vi kan inte slappna av. Framåt!
BKBiceps Rodic ojämn å det grövsta. Fin dribblingsräd avslutas med idiotiskt val att vända in i plan och toppas med idiottackling.
xonitex Pavic bra idag. Förövrigt skulle jag vilja se Rodic eller Bonnah på nr 10-pos. Slöseri att ha Bonnah och Isak så mycket minuter på bänken. Det är ju där vi besitter vår bredd!
Hansen xonitex Mot Halmstad får du nog varken se avstängde Rodic eller halvt frysboxplacerade Bonnah. Tror Kozica kör på i mitten och att man kör Marc på ena kanten igen.
xonitex Hansen Må så vara. Men vi har ju liksom både Kozica och ABW som (kan) spela nia. Vi har flera som kan axla tian och ytterpos också. Våga röra om. Man bör gå för fler mål.
Ryltan Det är underkänt om vi inte vinner med minst tre mål. Målskillnad viktig i kampen om kvalplatsen
Hansen Jag är så glad över tanken på att Oldtimern hoppar runt i glädje på läktaren när JW spottar in mål. 😀
Tompa Oavsett var klacken vill stå är det tråkigt att ingen står där nere när vi målar åt det hållet.