@WittonAlbion sa:
@Villenyblom sa:
@WittonAlbion sa:
@Peter
@Villenyblom sa:
@Slangen sa:
@Villenyblom sa:
@Peter
Dock så har vi väl ingen option på Petrovic längre då han från sitt håll utnyttjat sin option att bryta kontraktet? Samtidigt svårt att skriva in på ”lämnar” då han ger så vaga besked. Men ”utgående” kan han väl stå på.
Önskemål till nästa intervju med Velic har också framförts till 1930 om besked kring hur långt kontrakt Engqvist skrivit och om hur lånen för Ahrn och Tannus ser ut nu inför det nya året.
Gustav kommer tillbaka till sommaren och kommer inte lånas ut
Tror man på honom, att han kan vara med och konkurrera? Väldigt roligt i så fall, men överraskande
Han kommer givetvis tillhöra a-laget och träna med dem, resten är upp till Velic
Keene lämnar vid EM när Ahrn kommer tillbaka - perfekt lösning.
Nja, jag vet att du vurmar för Tempelriddaren men vissa saker är inte menade att vara - som Ahrn i Östers rödblå dress. Han kommer lyckas och må bra på division 2- eller 3-nivå.
Slangen, kan vi inte ha en rykten in och rykten ut-tabell. I rykten in vill jag se John Stenberg :+1:
Han är redan klar
Inte enligt Öster själva, men visst är det säkert så. Men så länge det inte är officiellt bekräftat så får vi se det som ett välgrundat rykte in :+1:
Jag har ett förslag till dig. Kan inte du sluta att gång efter annan komma in i denna tråd och beordra Slangen, som sköter tråden utmärkt, till olika saker? Du kan väl starta en tråd som heter ”truppen enligt thesmokingman” där du presenterar allt så som du behagar, om du känner ett sådant behov.