@Forest sa:
@Greger sa:
@ÖÖIIFF sa:
Alltid detta tjöt om att unga talanger etc ej får spela, men det handlar ej om div 4, i AS o SE spelar man i stora drag bara med de bästa. Levererar man inte, likt tidigare Maje/Kraft/Velic mm samt nu Carl/Örnblom gjorde (alla hyfsad med speltid knappt fyllda 20), så får man kämpa på tills man gör det. Hauksson/Mattis m.fl. tid kommer, bara för dem att kämpa på och ta chansen då den kommer likt Örnblom förra året, går ej att lipa ut likt Henningsson i pressen igår eller här på forumet klaga här på Velic. Tror Velic har koll på sina adepters o han är där för att plocka så mycket poäng som möjligt, inte saft o bulle dagis sosse laguttagningar, annars ryker hans huvud illa kvickt likt nu redan tre andras.
Jag fattar vad du menar men Mario var väl t.o.m. 25 innan han fick hyfsad speltid.
Mario fick väl hyfsat med speltid när han kom? Jag minns honom i Allsvenskan 2006 och han var mer eller mindre ordinarie i mittlåset med Fredde Bild 2007. Han kunde inte få speltid innan han kom hit.
Jag tror inte det var många minuter han spelade i högsta serien 2006 (målade dock i debuten har jag för mig). Jag vill minnas att mittbacksparet under dessa två hemska år var Bild och Da Silva.
Om jag inte är helt galet ute så var hans första år som ordinarie 2008 i division 1 då han och Bild aldrig synkade. Det var först när han parades ihop med Månz som han hittade hem.