Petter Bengtsson Jo, bra halvlek. Men det blev också farligt bakåt flera gånger. Tur för oss att det var Janevski som fick chansen och inte någon i topptrion. Jag hoppas att det inte blir alltför försiktigt spel i andra. Tror att vi behöver få in minst ett till för att vinna det här. I andra halvan av andra halvlek tycker jag dock att spelet blev mycket bättre. Väntar nu på nytt måltjuvsmål av Mortensen, som varit ganska osynlig hittills.
jojolaget Utmärkt läge när HBK verkar slå Brage (planenligt), bör stressa förbundets lag litegrann. Samma fokus och behärskan i andra, inga onödiga frisparkar, hörnor etc. Låt dom springa, låt dom tappa humöret.
jojolaget @Platini sa: @BamseX sa: Någon som fått radiosändningen att fungera? P4 sänder inte, så vitt jag kan se. Jodå, i SR appen under "direkt" och "extrasändningar" finns matchen.
Platini @jojolaget sa: @Platini sa: @BamseX sa: Någon som fått radiosändningen att fungera? P4 sänder inte, så vitt jag kan se. Jodå, i SR appen under "direkt" och "extrasändningar" finns matchen. Bra, tack!
jojolaget Kommentatorn påstår att det är en axel mot axel när Calle blir manglad och får straff. Snälla byt jobb!
Slangen @Wallberg sa: 3 poäng inkasserat. Knappast med 40 min kvar mot Degerfors. Fortsatt fullt fokus som gäller.
Platini @Tompa sa: @Platini sa: Örnblom är nog uppköpt innan matchen är slut. Blir inte billigt! Föttinånting
Slangen Alltså vilket fynd Rochester är. Obegripligt att han inte var startspelare i danska andraligan.
VV-Oppnasitt84 Vi har möjlighet att kontra sönder dem nu. Synd att vi bara har Henning på bänken som har någorlunda fart.