ÖIF135 Calle bäst i första, försvinner i andra. Forwardsen bleka men två snygga mål! Petrovic behövs Rochester och Drott är en riktig dröm duo Mehic mycket stabil (som vanligt)
Villenyblom Henningsson felfritt inhopp, Lunkan gör det okej utifrån förutsättningarna men hade föredragit pavic hb och Alex hm men blev ändå bra till slut.
Old Chap Öster hade tur med defensiven flera gånger i dag men de två målen hade inte med tur att göra, En forward av hög klass som gjorde ett bra jobb. Nico har infriat alla förväntningar med råge och Rochester lika så.
Slangen @Old Chap sa: Öster hade tur med defensiven flera gånger i dag men de två målen hade inte med tur att göra, En forward av hög klass som gjorde ett bra jobb. Nico har infriat alla förväntningar med råge och Rochester lika så. Vår scoutingorganisation, hur den nu än må se ut och fungerar, har gett kritikerna svar på tal i år.
Grizzly Gött! Jag var i Borås förra sommaren och såg ett riktigt risigt Öster. Vilken skillnad nu! Jag tycker att Billy gör en bra match.
Petter Bengtsson Mehic bäst idag igen, med konkurrens av pålitlige måltjuven Mortensen. Bra kampinsats av hela laget också.
Wallberg @Lutavallen sa: Har Hansen gått i pension? Har för mig att han för andra gången nu resignerade från forumet. Skulle återkomma när det åter igen tillåts publik på matcherna
Bissan Riktigt stark seger idag! Norrby är ett ganska skickligt och bra lag. Men vi visar än en gång att vi är stabila, starka, envisa och giftiga! Nu jagar vi vidare, kan vi behålla samma avstånd till Halmstad och J-Södra efter nästa omgång är vi verkligen med i racet!
NonPhixion Jag tycker Keen är bra idag, han ligger bakom chanser som borde resulterat i mål, men sen har vi Mortensen vilken målskytt! Sen tycker jag överlag vi gör en stabil insatts!
jon @NonPhixion sa: Jag tycker Keen är bra idag, han ligger bakom chanser som borde resulterat i mål, men sen har vi Mortensen vilken målskytt! Sen tycker jag överlag vi gör en stabil insatts! Commander Keen?
Petter Bengtsson @Oldtimern sa: Mortensen har han lekt rommen av sig, är han ens med :) Måltjuvar syns inte hela tiden, men när de gör det avgörs matchen.
Ruuben Återigen en stabil insats utan att imponera, vi lyckas till slut ta 3 poäng, och det är ju det det handlar om. Taktiken är framgångsrik, trots att vi saknar ett par startspelare.
Old Chap @Petter Bengtsson sa: @Oldtimern sa: Mortensen har han lekt rommen av sig, är han ens med :) Måltjuvar syns inte hela tiden, men när de gör det avgörs matchen. Syns inte för dem som inte har bild,
Tompa Jag är så glad just nu. Det är så kul att se Öster i år. Längesedan det kändes så bra. Jag måste komma ner lite på jorden igen. Får gå in i tråden om Limträbalksgate och läsa lite tror jag.....
Zingo @Oldtimern sa: Vår farlige dansk verkar ha droppat i form, inte ett ord om honom hitills tyvärr Japp.
Ruuben Känslan påminner fortfarande om 2012 när man ser Öster spela i år, det står 0-0, matchen går mot sitt slut, då maler vi vidare och avgör. Fantastiskt!
Valance @Ruuben sa: Känslan påminner fortfarande om 2012 när man ser Öster spela i år, det står 0-0, matchen går mot sitt slut, då maler vi vidare och avgör. Fantastiskt! Den enda skillnaden är att vi inte leder serien