Wallberg Med ett sådant här enigt optimistiskt forum för första gången på många år börjar jag ana förlustugglor i mossen. Hoppas jag har fel :#
EF-JKPG @Wallberg sa: Med ett sådant här enigt optimistiskt forum för första gången på många år börjar jag ana förlustugglor i mossen. Hoppas jag har fel :# Känner lite likadant - därför 2-0 till trellehåla
Peter_Hansen Keene tillbaka från avstängning men bara ett gult från ny avstängning enligt DPlays alltid helt felfria grafik...
Manne Jag känner en kung Han heter Niclas Mortensen Och han kan skalla bollen in i mål Ett bra lag behöver en poacher, vi har verkligen hittat vår. Förläng med ett par år till! När hade vi en gubbe med sånt häng senast? Ludde Pung?
Bobby Ola Netterström är en ren katastrof som referent i Smp. Knappt ett inlägg var femte minut. Varför kan inte Smp-sporten ge uppdraget till någon av hans kolleger, dvs någon som klarar uppdraget.
Manne @Plantagenparkeringen sa: Passa Petar.. Petar och Nico tävlar om interna skytteligan nu - klart grabben ska skjuta B)
Pelle Att Velic och Haynes samåker Bosön - Växjö - Bosön för att leda varsitt lag är ju jävligt Superettan. gillart!
Manne Olycklig krock, absolut. Men det måste nästan nämnas: Hampus Nilsson - Sveriges Kepa Arrizabalaga?
Choffee @Manne sa: @Plantagenparkeringen sa: Passa Petar.. Petar och Nico tävlar om interna skytteligan nu - klart grabben ska skjuta B) Älskar hans spelstil, men ibland får han ju fan släppa bollen, Annars får han sätta den :)