Valance @olka6806 sa: @Calle01 sa: Åkte grabbarna upp igår? Eller flyg idag? Buss i torsdags läste jag någonstans. Låter som ren tortyr att åka buss ändan upp dit
Drillo Stulic Tatu, Berg, Sten, Silver Rodic, Kusu, ~~Drott~~,Engqvist, ABW Pavic, JW Bara för att röra om, skapa energi och stabilitet. Edit, tack Jojo. Då stuvar jag om med att flyttar ner Engan och placera Pavve som offensivt spelnav....
jojolaget @Drillo sa: Stulic Tatu, Berg, Sten, Silver Rodic, Kusu, Drott, ABW Engqvist, JW Bara för att röra om, skapa energi och stabilitet. Drott är skadad, enligt minboll.
Villenyblom @Drillo sa: Stulic Tatu, Berg, Sten, Silver Rodic, Kusu, ~~Drott~~,Engqvist, ABW Pavic, JW Bara för att röra om, skapa energi och stabilitet. Edit, tack Jojo. Då stuvar jag om med att flyttar ner Engan och placera Pavve som offensivt spelnav.... Börjar hålla på Jsödra om jag nånsin ser Pavic som striker
Drillo @Villenyblom sa: @Drillo sa: Stulic Tatu, Berg, Sten, Silver Rodic, Kusu, ~~Drott~~,Engqvist, ABW Pavic, JW Bara för att röra om, skapa energi och stabilitet. Edit, tack Jojo. Då stuvar jag om med att flyttar ner Engan och placera Pavve som offensivt spelnav.... Börjar hålla på Jsödra om jag nånsin ser Pavic som striker Måste ju slänga in lite molotovs så det blir nån fart här inne.
Hansen @Szabo sa: Kusu inte heller med.. Var det konstgräset eller Utsiktens brutalitet som plockade bort Drott och Kusu? Minns inte riktigt hur det gick till.
Calle01 @Hansen sa: Är Felix Hörberg en av de sjuka då kanske. Inte ens med i deras trupp. Är han tongivande?
Hansen @Calle01 sa: @Hansen sa: Är Felix Hörberg en av de sjuka då kanske. Inte ens med i deras trupp. Är han tongivande? Tror han håller rätt hög Superettannivå då han var med dem i Allsvenskan men har inte specialstuderat honom.
VV-Oppnasitt84 Nu är ju truppen lite tunnare än vanligt idag men min personliga inställning är att jag vill se lite bättre insats från Westermark idag för att jag ska anse det som rimligt att han håller exempelvis Bonnah och Magnusson utanför startelvan. En parentes, kul för Herdonsson att få debutera i matchtruppen men vad har hänt med Svernfors som hajpades lite inför säsongen? Han spelade inte för Räppe eller U21 senast heller, skadad eller på väg bort?
Hansen @jores sa: Nu är ju truppen lite tunnare än vanligt idag men min personliga inställning är att jag vill se lite bättre insats från Westermark idag för att jag ska anse det som rimligt att han håller exempelvis Bonnah och Magnusson utanför startelvan. En parentes, kul för Herdonsson att få debutera i matchtruppen men vad har hänt med Svernfors som hajpades lite inför säsongen? Han spelade inte för Räppe eller U21 senast heller, skadad eller på väg bort? Bonnah kan jag köpa att testa på JW:s position men vad har Isak visat som skulle tala för honom? Hellre byta in André isåfall.
VV-Oppnasitt84 @Hansen sa: @jores sa: Nu är ju truppen lite tunnare än vanligt idag men min personliga inställning är att jag vill se lite bättre insats från Westermark idag för att jag ska anse det som rimligt att han håller exempelvis Bonnah och Magnusson utanför startelvan. En parentes, kul för Herdonsson att få debutera i matchtruppen men vad har hänt med Svernfors som hajpades lite inför säsongen? Han spelade inte för Räppe eller U21 senast heller, skadad eller på väg bort? Bonnah kan jag köpa att testa på JW:s position men vad har Isak visat som skulle tala för honom? Hellre byta in André isåfall. ABW upp på Westermarks plats menar jag isf.
Villenyblom @Calle01 sa: @Hansen sa: Är Felix Hörberg en av de sjuka då kanske. Inte ens med i deras trupp. Är han tongivande? Bäst i laget med Keita
Hansen Domare Hanssons dömda Östermatcher innan Lindstig ens hinner fråga: id/0/heim_gast//verein_id/1236/wettbewerb_id//funktion/1/plus/1">https://www.transfermarkt.com/fredrik-hansson/bilanzdetail/schiedsrichter/8212/saison_id/0/heim_gast//verein_id/1236/wettbewerbid//funktion/1/plus/1