@Slangen sa:
Jag ser gärna att Kalle fortsätter på kanten. Efter några svaga matcher tycker jag att han ser pigg ut igen, kommer runt bra och slår inlägg och kan dessutom bryta in själv och komma till lägen. Också en del fina samarbeten med Stefan. Med lite koncentration i avslutet hade han gjort ett mål idag med. Ser inget behov att att flytta in honom centralt.
Jo jag med, givet förutsättningarna och konkurrensen på de andra platserna. Mitt resonemang handlade lite om man skulle göra plats för Pavic i startelvan. Då ser jag ingen annan råd än att placera Calle som släpande forward (det blir för tungt tillochmed för en Drott i nuvarande form annars), men då sabbar vi ju det fina samarbetet som Keene/Mortensen är på väg att bygga upp. Angenäma bekymmer.
Tycker alltså mest lite synd om Pavic, men egentligen... efter en halvlek som den andra idag vore man bra korkad om man ville förändra något. Det kommer skador, formdippar på individuella spelare och då kommer Pavic att få sina chanser från start igen.