Jockeluring OBS! Radio 1930! Ni måste göra en Petar Kullerbyttepodd! Kan man göra en limbalkepodd måste ju den platsa, eller hur?
Jockeluring Skynda er att lägga femtilappar på Petarkullerbytta!!! Jag kontaktade brorsan som är Coronavakt på Visma. Han pratade med Wibbe som sa: ”för fan, jag tar det med Petar, varenda krona är viktig!”. Nu sätter vi press på Petar! Jag lägger femti till i ren iver! B)
Tompa Förr hade man tänkt att en Coronavakt jobbade i baren och hindrade folk att beställa mer öl eller nåt i den stilen. Det var tider det......
Slangen @EF-JKPG sa: @Slangen sa: 50 spänn/mål idag. 100 spänn för räddad straff. Blir dyyyyyyyrt Så länge vi har till hyran kvar...
Jockeluring Swish-spel sista tio: 100 om Keene varning. 100 om Petar mål. 100 om Mehic ny straffräddning 100 per mål framåt / any målskytt. 100 om Velic moonar.
Peter_Hansen @Tompa sa: Två kullerbyttor på Petar! Blir en dyr kväll detta. https://twitter.com/ooooooooster/status/1305944054316912640?s=21
Jockeluring @Tompa, du räddar Östers ekonomi i år. Jag är i sjunde himlen. Betalar 200 per Petar-kullerbytta plus 200 för resultatet. Dyrt, men jag har missat tre soffbiljetter i rad till i dag. Heja, heja, heja Öster!
Valance @Petter Bengtsson sa: Går det att se någonstans hur mycket pengar som kom in igår? Tror inte det. Dom sa att de ska uppdatera tabellen 1 gång i veckan så nästa vecka får vi reda på hur mycket som har samlats in
Pelle Bra med bannern med Swishnummer på läktaren i går. Tyvärr var den svår att läsa(behöver nog sträckas lite hårdare). Att ha påminnelse där i under hela matchen känns som ett bra sätt att få in några extra kr varje match. Bra beslut!
cj9808 @Pelle sa: Bra med bannern med Swishnummer på läktaren i går. Tyvärr var den svår att läsa(behöver nog sträckas lite hårdare). Att ha påminnelse där i under hela matchen känns som ett bra sätt att få in några extra kr varje match. Bra beslut! Ja det blev inte så bra som det var tänkt när man såg det på tv. Ska försöka komma på en annan lösning tills nästa hemmamatch
NonPhixion @cj9808 sa: @Pelle sa: Bra med bannern med Swishnummer på läktaren i går. Tyvärr var den svår att läsa(behöver nog sträckas lite hårdare). Att ha påminnelse där i under hela matchen känns som ett bra sätt att få in några extra kr varje match. Bra beslut! Ja det blev inte så bra som det var tänkt när man såg det på tv. Ska försöka komma på en annan lösning tills nästa hemmamatch Bra jobbat med banderollen oavsett Carl!