Peter_Hansen @Oldtimern sa: De verkar ha som taktik o tv8nga östers mittbackar slå bollar till anfallet de är nog dö fött vet vi , Ja det var ju också dåligt. Nu loggar jag ut ur forumet för att jag orkar inte med dina inlägg mer.
Söder Helt jävla otroligt svagt att inte lyckas peta in åtminstone en boll. Akropolis svaga idag. Avgå
Tobbbee Det här är väl inte mer svåranalyserat än att om man får 500 fucking lägen men inte gör mål, då vinner man inga matcher. Och får motståndarna då ett läge, och gör mål. Ja, då förlorar man matchen. NÄR ska vi lyckas värva en målskytt till det här jävla laget? Det osar ju Björn Berglund över Mortensen!
Linkan 2 poäng av 18 möjliga senaste 6 matcherna. Så jävla dåligt. Inom 2-3 matcher är vi i botten igen. Något är sjukt i denna förening. Enda positiva är att jag åter igen vinner på Oddset. 3,50 i odds på Akropolisseger.....
Old Chap Öster missade många fina lägen under de sista minuterna. Billy Nordström får i alla fall godkänt.
Tompa Sjukt jobbigt! Påminner väldigt mycket om förra säsongen just nu. Vi måste ju sätta de få chanser vi skapar. Akropolis var bedrövliga, men det räcker mot Öster just nu.