@Peter
_
Hansen sa:
@Slangen sa:
@Peter
@Slangen sa:
@Peter
@Slangen sa:
Jag är väl ganska ensam om det men jag saknar Rochester. Hans förmåga att hålla lite i boll och faktisk slå passningar som går fram hade behövts för att skapa lite lugn och ro.
Nu finns ju ingen i den rollen eftersom man bytt spelformation. Tycker Calle kan ha den rollen annars.
Förmågorna kan han ju även i en annan roll på planen
Som du säger så är du nog rätt ensam i att ha blivit golvad av vad denne dansk presterar.
Nu ska vi inte överdriva. Men jag tycker det är trevligt med spelare som kan slå passningar till sina medspelare.
Haha, jag har bara inte sett honom ha bollen så mycket när han spelat men å andra sidan finns det många andra lagkamrater som inte heller dominerat så här långt så så illa är det väl inte. :) Tycker det känns som han skulle gå mer mot mål, har mest traskat runt i mitten vad jag har sett.
Ja det håller jag med om. Därav att jag inte håller med om att jag skulle vara golvad. Men faktum är att vi just nu tappar boll alldeles för snabbt på grund av våra egna dåliga passningar. Det gör att vi aldrig hinner komma till farliga chanser bortsett från fasta. Med Rochester får vi längre anfall.