@jores sa:
@Ruuben sa:
@ÖIF135 sa:
Keene fortsätter, Pavic mot Rochester tror jag Velic kommer göra som ändring
Svårt med Rochester, varken gjort bort sig eller överglänst. Pavic känns slöseri med att ha på bänken. Förstår att Velic har det tufft i laguttagningarna.
Tycker inte Pavic har varit så imponerande hittills, verkligen blekt inhopp senast. Med det sagt vill jag nog ändå se petar-calle-pavic på de tre offensiva platserna, främst för att jag tycker calle definitivt ska ha den centrala platsen i nuläget och vet inte hur Rochester skulle klara sig ute på kanten. Annars kanske Henningsson skulle vara värd en chans till höger.
Upplever att Pavic inte kommer till sin rätt vid inhopp, han brukar leverera bäst när han får starta matcherna. Sen är ju han och Stefan rätt samspelta, så tycker att han bör ingå i startelvan. Petrovic är ju en spelare man kan byta in som kan förändra matchbilden och röra om i grytan. Minns på den tiden när vi bytte in Bojanic i matcherna, då snurrade han upp bl.a. IFK Göteborg och gjorde det där oväntade, precis som tekniska Petrovic kan göra.
Calle vill jag ha centralt så han kan gå mer i djupled. Behöver variera med ett rakare anfallsspel och inte bara skicka inlägg från kanten.