jon han gör vad han ska för att hålla in armen och den träffar huvudsakligen axeln så nog var det flyt med domslutet
Söder Rör nu helt klart armen och gör sig större. Svårt och säga om det vara på armen eller axeln dock.
Plantagenparkeringen Petar måste släppa bollen på ett ibland med. Välja sina lägen. Calle hade nästan varit fri i slutet. Silverholt är jag imponerad över hans utveckling hittills i år.
xonitex Stanisic tyckte den tog axeln (såklart), oklart på bilderna. Ser inte ut som rörelsen är naturlig. Handsregeln är som den är, svårbedömt. Tackar och tar emot tacksamt.
EF-JKPG Måste säga att spelmässigt är de länge sen jag såg öster så bra som i denna halvlek - vilket driv i spelet de första två tredjedelarna av planen dem har. Men sen händer något - man stampar boll i fel lägen, snubblar till, tar felbeslut, eller så är nån jävla vittröjad i vägen... men de är helt klart såååå mkt bättre än förra året hittills å jag ska erkänna att jag inte trodde på velic förra säsongen, än mindre iår. (Mest på grund av att jag gillade honom som spelare så mkt - men aldrig såg de taktiska i honom) men han har fan lyckats styra upp de här laget rätt bra
jojolaget Vi borde kunna få ut mer av Petar, inte för att han på nåt sätt varit dålig. Drar ner tempot lite för ofta för att få tid med finter och dragningar. Men, han ser jobbig ut att möta, släpper nog snart för honom.
Calle01 @naren sa: @Calle01 sa: Billig straff men vilken straff av Petar. Otagbar! 1-0. Inte alls billig, han fäller ut armen och blockerar bollen med överarmen Jag trodde det var okej att bollen tar på axeln. Men det är vår tur att ha lite flyt.
Plantagenparkeringen Vad hände med dplays satsning? Skulle man inte ha dubbla kommentatorer till alla matcher osv osv.
VV-Oppnasitt84 @Gustavio sa: Drotts bästa halvlek i östertröjan. För övrigt bra halvlek. Dansken enda frågetecknet Huvudet på spiken. Drott helt grym idag. Marc gör återigen en ganska blek insats trots att han egentligen inte gör några direkta misstag heller.
Söder @Calle01 sa: @honda sa: Vad hade vi tyckt att få den bedömningen emot oss kan man undra Precis. Tycker ändå det är klart att han fäller ut armen eller axeln. Hade blivit mer förbannad på Österspelaren än domaren om vi fått en sådan straff mot oss. Klumpigt av mittbacken.
TerrorTeddy @honda sa: Vad hade vi tyckt att få den bedömningen emot oss kan man undra @honda sa: Vad hade vi tyckt att få den bedömningen emot oss kan man undra En solklar straff är en solklar straff. Oavsett. Jag hade suckat och beklagat personen som gjorde en onaturlig handrörelse och hoppats på räddning.
Petter Bengtsson Bollen tar på överarmen. Klart det är straff. Riktigt bra och aggressivt spel i första halvlek. Och där, i starten av andra, gjorde Mehic ny viktig räddning. Bra. Kommentatorn verkar vilja se ÖIS-mål. Nästa gång vill jag höra nån som håller på Öster.
naren Pratar inte kommentatorn märkligt bra om Örgryte mer eller mindre hela tiden?? Inte sakliga fel mer att han mest pratar bra och önskar att Örgryte skall spela bättre samt få tag i mer boll osv.