@Slangen sa:
@Szabo sa:
@Slangen sa:
@Szabo sa:
Vi får ut alldeles för lite av den offensiva kraft vi har i truppen. Om det är så att Rochester blivit lovad den centrala rollen förstår jag inte riktigt poängen med värvningen.
Calle bakom Alexandersson tror jag skulle fungera mycket bättre än Keene/Rochester-duon.
Sen kanske Rochester petar Pavic, men det är en annan fråga.
Jag tycker Rochester är mycket stabil såhär långt. Trygg med boll och missar väldigt få passningar. Det jag hoppades att Silka skulle vara men inte har varit.
Ja att han är duktig med boll håller jag absolut med om, men Calle på kanten är extremt slöseri tycker jag.
Sant. Skulle vara intressant att byta plats på dem och se vad som händer. Men tror samarbetet dem emellan på sikt kan bli riktigt bra.
Exakt, känns som Carl och Marc är på samma våglängd speluppfattningsmässigt och i teknik och kan få till något bra tillsammans. Även Petrovic visar sådana tendenser. Pavic behövs också för sitt driv och sin vilja att gå in i dueller. Han väljer att ta smällarna för laget istället för att ta den enkla vägen. Sådant tror jag betyder mer än man tror.