Peter_Hansen @ÖIF135 sa: Blir så arg, örnblom förtjänar nästan att få flytta. Kan inte vara alls utvecklande att få sitta på bänken (dessutom inte till en spelare som inte alls är lika bra) Hellre Silverholt över Billy än att ha Lundgren över Örnblom. Dessutom är det inte smart att ha både Drott och Persson. Alldeles för lik spelstil Man kan ju luras och köra tidigt dubbelbyte: in med Örnblom och Ammar och ändå ha tre byten kvar. :)
Skogen För den som inte kan se eller vi följa liverapportering idag så finns möjligheten att lyssna till webbsändning På Sveriges Radio https://sverigesradio.se/extrasandningar Går ju med fördel även lyssna via Sveriges Radios app
ÖIF135 @Peter_Hansen sa: @ÖIF135 sa: Blir så arg, örnblom förtjänar nästan att få flytta. Kan inte vara alls utvecklande att få sitta på bänken (dessutom inte till en spelare som inte alls är lika bra) Hellre Silverholt över Billy än att ha Lundgren över Örnblom. Dessutom är det inte smart att ha både Drott och Persson. Alldeles för lik spelstil Man kan ju luras och köra tidigt dubbelbyte: in med Örnblom och Ammar och ändå ha tre byten kvar. :) Jag bönar och ber för det!
jojolaget Det här tjatet om fjolåret som "experterna" i tv snackar om, hade vart så skönt att slippa det. Det är ny säsong, nya spelare, nya ledare.
Slangen Dplays expert är orolig för Östers målskytte, bland annat för att Rochester ”gjorde noll mål i fjol”. Hmm...
BKBiceps @Slangen sa: Dplays expert är orolig för Östers målskytte, bland annat för att Rochester ”gjorde noll mål i fjol”. Hmm... haha precis vad jag reagerade på. herregud så tröttsamt. insatta...... Kollar lite statistik och drar slutsatser efter det.
outdoor_miner @Slangen sa: Dplays expert är orolig för Östers målskytte, bland annat för att Rochester ”gjorde noll mål i fjol”. Hmm... Hahaha, lyssnade bara med en kvarts öra och hoppades att jag hört fel... Så mycket för all "bättre koll" de höll på och tjafsade om.
Valance @Tompa sa: Kan inte ens starta matchen. Händer ingenting. Dalkurd mot Eskilstuna funkar. Piss detta! Samma här
Peter_Hansen @Rosell sa: Hackar matchen för er också? Nu funkar det men bara väntar på kraschen. Känns lika stabilt detta som Den Tunna Röda Linjen - Östers backlinje 2000.
Fidde P Dplay via dator funkar än så länge hos mig. Trist att det strular för så många. Hoppas det rullar på bättre på plan! Synd för övrigt att det inte blev bortastället.
Peter_Hansen @Pelle sa: Öster i röd-blått. Avslag på dispensen. Maximalt 10 gånger de kör jubileumsstället i år då (blåa är förutom TFF även Norrby, Sundsvall, Umeå och Halmstad). Om det är okej mot Gais, någon kan ju vara färgblind.
Oldtimern Gjorde keen nåt överhuvudtaget, senast, han kan möjligen vara bra när vi möter sämre motstånd, superettans långsammaste forward utan konkurrens, väntar mig inga poäng borta mot trelle, brukar bli klara förluster där nere tyvärr.