Valance @Slangen sa: Mejlade och meddelade att jag förväntar mig kompensation. Återkommer om jag får svar. Om det funkade för dig så ska jag fan också prova!
Valance Ni som har minboll kan annars följa matchen via livechatt här https://www.minboll.se/sport/live-folj-premiaren-mellan-oster-norrby
Slangen @Knugen sa: @Slangen sa: Mejlade och meddelade att jag förväntar mig kompensation. Återkommer om jag får svar. Om det funkade för dig så ska jag fan också prova! Ja alla ska ha kompensation, det här är under all kritik. Att det hackar när man köper en div 1-match är en sak men detta är bara uselt med tanke på priset.
Ruuben Direkt via app på smart-tv funkar hos mig helt perfekt, streamar ni via mobil eller AppleTV varav det funkar så dåligt eller?
Slangen Norrby har tydligen haft en boll i stolpen enligt kommentatorn. Inte under de typ tio min rörligt spel som jag kunnat se...
Fidde P Spelar upp via min dator som är kopplad till tv, 2/1 förhållande avseende rörlig bild och tid med lagg. Kanske är vilket medium man spelar upp med som påverkar? Oavsett så funkar andra streams utan anmärkning.
Petter Bengtsson @Jögge sa: Finns en ny stream på dplay nu. Står att den börjar 18:50. Den funkar Tack! Hittade den också. Funkar än så länge. Jag har bara anat första halvlek. Inte sett. Spelet verkar rätt försiktigt och långsamt. Norrby något vassare framåt. Men båda lagen är uppenbart ringrostiga.
Slangen @Jögge sa: Finns en ny stream på dplay nu. Står att den börjar 18:50. Den funkar Fick igång den. Ser spelarna vandra ut i spelargången...
Szabo Riktigt usel halvlek av Öster. Ammar dräller och stolpen räddar oss. Man får hoppas det är premiärnerver..
Rosell @Slangen sa: @Jögge sa: Finns en ny stream på dplay nu. Står att den börjar 18:50. Den funkar Fick igång den. Ser spelarna vandra ut i spelargången... Sen hackar den igen. Igen. Och igen.
JanJosefsson Oj, vilken skit. Passningar sidledes och bakåt hela tiden. Dåligt passningsspel och Norrby leder med 1-0. Trodde det skulle bli bra detta år, med 2 extra månaders träning. Skitunderhållning och, ja , jag ser matchen via Internet.
Bissan Stolpen såg jag inte. Det bortdömda Norrby-målet ska vi vara tacksamma till domaren för (han verkar ha blåst för en annan situation än den som ledde till målet). Hoppas på uppryckning i andra nu. Tycker det vi visade i slutet av förra säsongen var lovande, samtliga fyra sista hemmamatcher vanns med totalt 10-0. Idag känns det mer som järdler-boll igen...
Oldtimern Kan tycka de är tveksamt med keen, vi borde ha Nån rörligare på topp, Ser inte ut o vara mycket bättre än förra året, tyvärr, av referatet o döma.
Slangen @Rosell sa: @Slangen sa: @Jögge sa: Finns en ny stream på dplay nu. Står att den börjar 18:50. Den funkar Fick igång den. Ser spelarna vandra ut i spelargången... Sen hackar den igen. Igen. Och igen. Den ny streamen Jögge skrev om har inte hackat för mig.
Peter_Hansen @Slangen sa: @Rosell sa: @Slangen sa: @Jögge sa: Finns en ny stream på dplay nu. Står att den börjar 18:50. Den funkar Fick igång den. Ser spelarna vandra ut i spelargången... Sen hackar den igen. Igen. Och igen. Den ny streamen Jögge skrev om har inte hackat för mig. Samma här.