@Calle01 sa:
@Peter
Har inte DPlay och kommer inte kunna se något Öster i år så att hänga utanför staketet typ där bredvid våffelstugan med kikare lär man ju inte missa.
Att inte en av de största Öster-supportrarna och EF-profilerna kan se några Öster-matcher skär i mitt hjärta. :s Om jag hit the lottery kommer jag att höra av mig. B)
På Cmore och Netflix är det tillåtet med mer än en inloggning. Kör D-play samma stuk lär det ordna sig, Hansen.
Ja alltså man har väl råd egentligen men det är typ en principsak att inte bunkra på sig alla olika abonnemang bara för de asen sprider ut all fotboll överallt. Sedan borde man såklart säga upp Viasat och fokusera på det bolag som äger Östers matcher men.. ja, vi får väl se.
2013 köpte jag Åtvid hemma på PayPerView för 169:- vilket kändes sådär när det blev en sur förlust på köpet. För att se en sur förlust på plats kan jag betala mycket men för att se det på teve: inget. Gillar egentligen inte att se matcherna på teve även om det är mindre nervöst än att bara följa liverapportering men det är ändå bara snäppet bättre att se dem så än inte alls jämfört med att vara på plats som är grejen (men svårt när man bor en bra bit från Växjö).