Lewinsky Det ligger nog för många filer och år bak i tiden. Men en synnerligen intressant och oväntad förfrågan! Det var väl då Pelu drog in den i krysset från långt-bort-i-stan... Var det en lördag?! Det var många som var väldigt, väldigt glada åtminstone.
Peter_Hansen Jag var med. Matchens enda mål var Pelus inlägg som gick i mål och Öster ryckte ifrån Gais om andraplatsen och avancemanget så att Gais inte lyckades komma åter (och Lasse Gas kunde hämta de guldhattar som Party-Janne aldrig fått använda 2004 på Örjans Vall. De åkte på mot Västra Frölunda hemma. VFIF har ju för övrigt inte varit uppe i elitfotbollen sedan dess.)
Labila Kabila Delar av Avarter 2 spelades in på bussen så Zingo var med. Jag var på bussen, rent kroppsligt efter en de luxe-lördag kvällen före, på vägen upp till Göteborg.
Zingo @Labila Kabila sa: Delar av Avarter 2 spelades in på bussen så Zingo var med. Jag var på bussen, rent kroppsligt efter en de luxe-lördag kvällen före, på vägen upp till Göteborg. Klart vi ska se på bildbeviset av ovan, i sanning en kropp utan själ =) https://www.youtube.com/watch?v=mzSm82CLEhE&feature=youtu.be&t=1590
Lindstig Tog alltid foton förr i tiden på matcherna, publiken mm. Just vid den här matchen verkar jag inte haft med mig kameran. Däremot så har jag fullt med bilder på East Front från GAIS - Öster 2004. Matchen slutade 2-2 efter en feldömd straff till oss i slutminuterna. Sedan gjorde även avarterna självmål på flera minuters övertid. Sicken tur...