Tack Peter! Medlemskommissarien uppskattar detta skarpt och jag är säkert på att redaktionen gör detsamma. Ett mustigt och högst läsvärt nummer tycker även jag! Öster News och medlemskort har skickats ut till alla betalande, ÖN och påminnelse till övriga av förra årets 504 medlemmar. Detta är tuffa tider för många, det har jag största respekt för. Tvätta händerna, var förnuftig och solidarisk, ät ett mål mat hos din lokala krögare. Detta gäller nu, precis som i alla tider! Just i kristider är Östers IF extra viktigt för oss, det är så det funkar. En del säger att fotboll är trivialt, vi vet alla att så inte är fallet. Och hur det än är, i tid av oro, kan det "triviala" som alltid vara det som skänker ro och glädje. Östers IF är viktigast, i den mån ni kan stödja Östers IF med stödköp av biljetter, souvenirer och Matchdags-flaggor - gör det! Efter Öster kommer East Front. Även nu behöver vi er medlemmar! Betala din medlemsavgift så snart du kan, du stärker oss inför en oviss säsongsstart och i slutändan hamnar alltid pengarna hos Öster; pekuiniärt, moraliskt, koloristiskt och vokalt!
Alltid Öster