ÖÖIIFF Vad tror vi om denna matchen o vad vill vi få ut av densamme? Lufta spelare, gå all-in, testa ny position, kommer Bajen med sin bästa uppställning etc.! Kan man exilse den på tv, för oss strandlapare alt. bortbyting?
Slangen @ÖÖIIFF sa: Vad tror vi om denna matchen o vad vill vi få ut av densamme? Lufta spelare, gå all-in, testa ny position, kommer Bajen med sin bästa uppställning etc.! Kan man exilse den på tv, för oss strandlapare alt. bortbyting? Discovery sänder.
Calle01 @Slangen sa: @ÖÖIIFF sa: Vad tror vi om denna matchen o vad vill vi få ut av densamme? Lufta spelare, gå all-in, testa ny position, kommer Bajen med sin bästa uppställning etc.! Kan man exilse den på tv, för oss strandlapare alt. bortbyting? Discovery sänder. Undrar om Öster får någon liten extrapeng av Discovery för en sådan här match? Eller ingår det i avtalet? I mejlet jag fick från Öster inför matchen stod det att de hoppades på mycket folk. Alla pengar in är välkomna.
cj9808 Hammarby spelar dagen innan mot J-Södra, troligen luftar dom hela sin trupp över två matcher. Återstår och se om vi får möta den starka eller svaga delen
VV-Oppnasitt84 @cj9808 sa: Hammarby spelar dagen innan mot J-Södra, troligen luftar dom hela sin trupp över två matcher. Återstår och se om vi får möta den starka eller svaga delen Rimligast att de blandar startelvorna kanske istället för ett a- och b-lag. Men inte uteslutet att de kör en stark och en reservbetonad elva. I så fall kanske de borde tänkt annorlunda gällande motståndet men vem vet hur de har resonerat.
ÖÖIIFF Intressant att spela 2st matcher efter varandra, helt klart att ingen spelar mer en 60min om de spelar båda dagarna då man fysiskt ej mäktar med mer i matchsituation, så oavsett ngt svagare Bajen som vill ha matchtempo i kroppen likt nyss 2-1 över Brage. Tror inte vi kommer kommer laborera för mkt utan kör nog likt en vanlig SE-match fast nåt mer byte i andra my best guess...
Hansen https://www.minboll.se/sport/spand-tufa-infor-allsvenska-motet-det-ar-ju-ett-av-landets-basta-lag/ ” – Vi är i bra form och redo för spel. Vi har använt den här tiden för att bli fräscha och pigga igen med ökad träning och bättre fysik. För när vi väl börjar spela igen, då är det inga fler avbrott till serien är slut.” Lördag 17 september spelar vi borta mot HBK och söndag 2 oktober spelar vi hemma mot BP. Jag skulle nog kalla 15 dagar mellan match för ett avbrott om än kortare än det här uppehållet.
Calle01 @Hansen sa: ” – Vi är i bra form och redo för spel. Vi har använt den här tiden för att bli fräscha och pigga igen med ökad träning och bättre fysik. För när vi väl börjar spela igen, då är det inga fler avbrott till serien är slut.” Jag skulle nog kalla 15 dagar mellan match för ett avbrott om än kortare än det här uppehållet. Tycker du det? Hur många dagar får spelarna ledigt? 3 dagar? Kanske 4 om Tufa är snäll. Det blir en tuff höst, även för Öster med sin breda trupp. Därför hoppas jag på stor rotation även för Öster i morgondagens match.
Hansen @Calle01 sa: @Hansen sa: ” – Vi är i bra form och redo för spel. Vi har använt den här tiden för att bli fräscha och pigga igen med ökad träning och bättre fysik. För när vi väl börjar spela igen, då är det inga fler avbrott till serien är slut.” Jag skulle nog kalla 15 dagar mellan match för ett avbrott om än kortare än det här uppehållet. Tycker du det? Hur många dagar får spelarna ledigt? 3 dagar? Kanske 4 om Tufa är snäll. Det blir en tuff höst, även för Öster med sin breda trupp. Därför hoppas jag på stor rotation även för Öster i morgondagens match. Fråga @Jockeluring om två veckor utan match är ett avbrott. :)
Plantagenparkeringen @Hansen sa: ” – Vi är i bra form och redo för spel. Vi har använt den här tiden för att bli fräscha och pigga igen med ökad träning och bättre fysik. För när vi väl börjar spela igen, då är det inga fler avbrott till serien är slut.” Lördag 17 september spelar vi borta mot HBK och söndag 2 oktober spelar vi hemma mot BP. Jag skulle nog kalla 15 dagar mellan match för ett avbrott om än kortare än det här uppehållet. Mattis är fortfarande inte hel? Och Theodor? Kan inte minboll göra ett inslag kring dessa två herrar, så oklart när de är tänkta att vara tillbaka. Mattis skulle ju vara tillbaka nyss.
Hansen Om en liten stund så kommer Hammarbys startelva mot JW:s vänner i Kaffeligan och då får vi en föraning om ungefär vilka som troligen startar mot Öster (dvs en del av de som startar på bänken idag). En teori är att de sparar krutet till Öster för att den matchen sänds på Discovery medan dagens match bara sänds på Aftonbladet Plus.
Hansen @Hansen sa: Om en liten stund så kommer Hammarbys startelva mot JW:s vänner i Kaffeligan och då får vi en föraning om ungefär vilka som troligen startar mot Öster (dvs en del av de som startar på bänken idag). En teori är att de sparar krutet till Öster för att den matchen sänds på Discovery medan dagens match bara sänds på Aftonbladet Plus. Jag fick rätt: Rena b-laget idag. https://twitter.com/hammarbyfotboll/status/1538159607532507136?s=21&t=prX2dUJgxLdkeBNpmUnH-Q Alla lirarna imorgon och en redi utmaning för Öster.
Plantagenparkeringen @Hansen sa: @Hansen sa: Om en liten stund så kommer Hammarbys startelva mot JW:s vänner i Kaffeligan och då får vi en föraning om ungefär vilka som troligen startar mot Öster (dvs en del av de som startar på bänken idag). En teori är att de sparar krutet till Öster för att den matchen sänds på Discovery medan dagens match bara sänds på Aftonbladet Plus. Jag fick rätt: Rena b-laget idag. Alla lirarna imorgon och en redi utmaning för Öster. Gissar också tabelläget gjort sitt till Östers fördel att få möta mer riktig trupp. Sist Bojanic var på visman var väl 2013?
Calle01 @Plantagenparkeringen sa: @Hansen sa: @Hansen sa: Om en liten stund så kommer Hammarbys startelva mot JW:s vänner i Kaffeligan och då får vi en föraning om ungefär vilka som troligen startar mot Öster (dvs en del av de som startar på bänken idag). En teori är att de sparar krutet till Öster för att den matchen sänds på Discovery medan dagens match bara sänds på Aftonbladet Plus. Jag fick rätt: Rena b-laget idag. Alla lirarna imorgon och en redi utmaning för Öster. Gissar också tabelläget gjort sitt till Östers fördel att få möta mer riktig trupp. Sist Bojanic var på visman var väl 2013? Precis. Mot vilket lag hade du luftat B-laget? J Södra eller Öster? J Södra, såklart. B)
ÖIF135 @Slangen sa: 0-0 på tavlan och 1-1 i avslut på mål med 70 spelade i förmatchen enligt Hammarbys forum… 0-0 och slut. Såg en del av matchen och södra har verkligen inte bättrat sig. Speciellt sett till att man i princip mötte HTFF.
Hansen @Calle01 sa: 1 296 åskådare idag. Slår vi den siffran imorgon? Bajen var ju först med bortafölje på träningsmatch så de kommer väl med 100000 man från Svealand.
xonitex Blir ju bli ett redit hammarby-lag på Visma. Darijan utvisad felaktigt efter 20 min? Page frisyr osv.
Hansen 200:- för sittplats i en träningsmatch är ju galet även om man kan köpa billigare på ståplats..