Peter_Hansen Bor Drott inte i Växjö? Jag förstår inte helt varför han inte kan träna för att han ska bli pappa. Jag har tre barn och var med vid alla födslarna men jobbade ändå fram till det var dags att åka till BB. Fattar det dock om familjen Drott bor typ i Vetlanda.
ÖIF135 @Peter_Hansen sa: Bor Drott inte i Växjö? Jag förstår inte helt varför han inte kan träna för att han ska bli pappa. Jag har tre barn och var med vid alla födslarna men jobbade ändå fram till det var dags att åka till BB. Fattar det dock om familjen Drott bor typ i Vetlanda. Tror att han bor i Vetlanda men är inte helt säker
ubie67 Lärkgatan bakom gamla bibblan, enkel googling! 10 min cykel till träning därifrån, no excuses... Edit /Mod: Länk raderad, Lärkgatan är tillräckligt /Labila
per gustafsson @Peter_Hansen sa: Bor Drott inte i Växjö? Jag förstår inte helt varför han inte kan träna för att han ska bli pappa. Jag har tre barn och var med vid alla födslarna men jobbade ändå fram till det var dags att åka till BB. Fattar det dock om familjen Drott bor typ i Vetlanda Han har säkert sina skäl
Berra Drott är ändå skitsamma, han är en backupspelare. Calle känns jobbigare, när får man besked om honom?
Peter_Hansen @per gustafsson sa: @Peter Bor Drott inte i Växjö? Jag förstår inte helt varför han inte kan träna för att han ska bli pappa. Jag har tre barn och var med vid alla födslarna men jobbade ändå fram till det var dags att åka till BB. Fattar det dock om familjen Drott bor typ i Vetlanda Han har säkert sina skäl Troligen, tyckte bara det lät märkligt. Hoppas allt är väl för honom och den blivande modern.
Slangen Förutom Calle och Drott står även Månz över mot Linköping som en försiktighetsåtgärd enligt Minboll
Oldtimern Låter som öster för närvarande består av ett gäng halta o lytta spelare, verkar minst sagt oroande
Slangen @Oldtimern sa: Låter som öster för närvarande består av ett gäng halta o lytta spelare, verkar minst sagt oroande Tycker du? Vi har just nu en (1) spelare, Calle, som är långtidsskadad. Drott ska som bekant bli pappa och Månz har ett lätt känning och sparas men hade kunnat spela.
Redarmy88 @Oldtimern sa: Måste väl vara mer än en när man fick ställa in matchen mot gais Det var en vecka sen. Har du sovit så länge?
Peter_Hansen @Oldtimern sa: Måste väl vara mer än en när man fick ställa in matchen mot gais Då var Pavic ledig, Drott väntade barn då också, Avdic iväg på förhandling (borde väl komma nyheter om det) och flera som hade känningar av typen Månz har nu men som väl är mer redo nu. Man hoppas ju slippa det där med halta och lytta med ständig kramp nu när Helg har lämnat.
jon @Peter_Hansen sa: Bor Drott inte i Växjö? Jag förstår inte helt varför han inte kan träna för att han ska bli pappa. Jag har tre barn och var med vid alla födslarna men jobbade ändå fram till det var dags att åka till BB. Fattar det dock om familjen Drott bor typ i Vetlanda. Kanske tog Maja Nilsson Lindelöfs "dödshot" mot alla män som missar födseln pga fotboll på allvar och därför inte vågar cykla till träningen?
fåtöljsupporter a.k.a. fr @Peter_Hansen sa: Bor Drott inte i Växjö? Jag förstår inte helt varför han inte kan träna för att han ska bli pappa. Jag har tre barn och var med vid alla födslarna men jobbade ändå fram till det var dags att åka till BB. Fattar det dock om familjen Drott bor typ i Vetlanda. Det kan faktiskt vara så att det tillstött komplikationer under graviditeten som gör det smått omöjligt.
Manne Oavsett vad så har vi nu fått ett tillskott i Österfamiljen- välkommen! https://instagram.com/jonathandrott?igshid=1hwajbu5np467