Labila Kabila @Slangen sa: Suck vad är det för fel på JP nudå? Helt ärligt vet jag inte, han var med i spelet på träningen idag, frågan är om han bara vilas
Slangen @Labila Kabila sa: @Slangen sa: Suck vad är det för fel på JP nudå? Helt ärligt vet jag inte, han var med i spelet på träningen idag, frågan är om han bara vilas Enligt minboll ”kan” han inte vara med. Men behöver ju iofs inte bero på skada.
Peter_Hansen Känns som de är väldigt försiktiga nu, senast mot Kalmar var det ju flera som stod över som ”försiktighetsåtgärd”. Och ändå går en sönder när han tar ett kliv över en buske. Velic vet vad det handlar om. En gång skadade han sig på väg till en träning gåendes då han trampade snett på en trottoarkant, remember?
ÖIF135 @Peter_Hansen sa: Känns som de är väldigt försiktiga nu, senast mot Kalmar var det ju flera som stod över som ”försiktighetsåtgärd”. Och ändå går en sönder när han tar ett kliv över en buske. Velic vet vad det handlar om. En gång skadade han sig på väg till en träning gåendes då han trampade snett på en trottoarkant, remember? ÄR DET EN TRÄNINGSHÄCK ELLER EN BUSKE-HÄCK??
ÖIF135 Har någon sett något om startelvan? Öster ”hintar” väll med att Petrovic och Alexandersson spelar då dom på sin instagram skriver Kom och se årets nyförvärv göra sina första framträdanden
Slangen Varken petrovic eller Alexandersson från start. Mehic O, Silverholt, Lunkan, Örnblom, Nordström Drott, Ahmed Pavic, Silka, S Silverholt Ahrn
Peter_Hansen @Calle01 sa: Är Ljungberg skadefri? Man undrar ju eftersom Silka startar igen i den positionen. Ljungberg känns mer lämplig där än Silka rent spelartypmässigt i Calles frånvaro.
Peter_Hansen @Slangen sa: Fin straffräddning på Mehic. En av hans starkaste sidor är just straffar. Exakt som Robin fast precis tvärtom.
Calle01 @Slangen sa: Fin straffräddning på Mehic. En av hans starkaste sidor är just straffar. Då är de forumskribenter som klagade på att Robin Malmqvist aldrig räddade straffar väldigt nöjda idag. B)
KAX Första halvlek över och 0-0. Konstaterar att det är tur att det är ett par månader till säsongen drar igång då man inte visar mycket spelmässigt nu.
Slangen @Redarmy88 sa: Bra straffräddning i övrigt ett sömnpiller. In med lite byten nu i andra. Jag vill se petrovic.
Calle01 @Slangen sa: Varken petrovic eller Alexandersson från start. Mehic O, Silverholt, Lunkan, Örnblom, Nordström Drott, Ahmed Pavic, Silka, S Silverholt Ahrn Jag har bara haft ljudet på på slutet av halvleken och att döma av kommentatorernas omdömen har Östers spel varit allt annat än bra. De tycker att bara 3-4 spelare skall in i Öster när alla spelare är tillgängliga. Jag hittar 5 st. Stef-Oliver Johan P-Drott Calle-Silka Petrovic-Silverholt Simon/Keane-Ahrn
TheSmokingMan Jag har missat första halvlek men ska nu avnjuta den andra med en iskall Pepsi Max. Vad har ni att säga om första halvlek ? Är det verkligen så illa som här skrivs ? :#
Slangen @TheSmokingMan sa: Jag har missat första halvlek men ska nu avnjuta den andra med en iskall Pepsi Max. Vad har ni att säga om första halvlek ? Är det verkligen så illa som här skrivs ? :# Nja, inte en sprudlande match från något lag. Öster hade en hyfsad period efter ungefär en halvtimme. Mehic har inte haft något att göra utom vid straffen. Något fler passningar går fram idag men Värnamo har haft onödigt mycket boll.